Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sanglærer, Bergen?


MatthewBellamy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 16 år gammel gutt som har lyst å lære meg å synge. Jeg synger ikke fælt, men ikke bra heller. Har aldri vært vandt til å synge, eller spesielt opptatt av å kunne det. Jeg spiller nå gitar i et band uten vokalist, så jeg har ekstremt lyst til å lære meg å synge nå. Er dette noe som kan læres bort? Vi spiller rock hvis dette skulle ha noe å si.

Jeg lurer derfor på om noen vet om noen vokalkurs, sanglærere eller lignende i Bergen?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har i høst begynt hos en sanglærer i Bergen sentrum. Er 17 år. Har utviklet meg veldig fra sommertid til nå, og han jeg går til er veldig erfaren og kan jobbe målrettet mot din stemme. Altså hvis du sier du har lyst å synge rock, så er det dere vil jobbe med.

Det er absolutt noe som kan læres bort og bli bedre, jeg sang kjempe falskt før, men er flinkere nå. Så alt handler om øving :)

http://dinpust.no/

linken er til hjemmesiden hans, der står nummeret hans også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs og kurs, det blir privattimer. Jeg har vært 3 ganger hos han og føler jeg har fått en del utbytte. Vanskelig å si hva du gjør der, tror det er ganske individuelt. Første gang snakket vi en del om stemmebåndet, også sjekket vi ut hvordan stemmen min var og hvilken type stemme jeg ville utvikle og hvordan det var mulig. Også har vi jobbet en del med å treffe rent, få sterkere stemme, klang og pusteteknikk.

Gi han en telefon så forteller han deg veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.