Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trommer, keys og gitar! ?


Kolokovsky

Anbefalte innlegg

OK, oppdaterer litt her:

Har en bassist for hånden og gitarister vokser som kjent på trær (ikke det at jeg har plukket noen enda... ehrm) så da er det trommis og synth igjen! Kin på å være med?

Opprinnelig annonse:

Jeg er utrolig kin på å komme ut og spille musikk i Bergensområdet!

Jeg spiller litt gitar, men ser vel først og fremst for meg å synge. Skriver låter, men kin på å spille med folk som skriver selv også.

Jeg er straks 30, så en fordel om dere i hvert fall er gamle nok til å handle på polet :)

For øvrig er jeg klar over dilemmaet med bass, trommer og keys, men hvis du er kin på å være med å starte noe überfett, er det bare å ta kontakt - fortrinnsvis på chris.kolokovsky@gmail.com

http://www.nrk.no/urort/artist/Kolokovsky/default.aspx

Vi hørs!

Endret av Kolokovsky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du emailet ditt funker ikke. Men her har du litten beskrivelse av meg.

Hei jeg er en bassguitar spiller og jeg kan synge og har vært i bander fra jeg var 15 men mest på gitar. Jeg er 25 år gammel er ein islending. Musiken din er veldig kul. Jeg pleier å lage musik sjølv og. Har lyst a spille med lidt mer modne folk.

Hilse Atli

her er mitt email hvis du er interestet

atlimarodds@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du emailet ditt funker ikke. Men her har du litten beskrivelse av meg.

Hei jeg er en bassguitar spiller og jeg kan synge og har vært i bander fra jeg var 15 men mest på gitar. Jeg er 25 år gammel er ein islending. Musiken din er veldig kul. Jeg pleier å lage musik sjølv og. Har lyst a spille med lidt mer modne folk.

Hilse Atli

her er mitt email hvis du er interestet

atlimarodds@gmail.com

Nei, ikke så rart den ikke funket... chris.kolokovsky@gmail.com. dot, ikke underscore... Sender deg en mail ila kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.