Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist Ledig i Stavanger


Noinput

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg begynner å klø i fingrene nå etter noen mnd uten band. Så er du på utkikk? Ikke nøl med å ta kontakt.

Jeg har klart å bli 24 år, Studerer på UiS for tiden, men har også tid til band!

Har mest erfaring fra Heavymetall/metall band, men har også spillt en del pop i et coverband.

Send meg en Mail på hag.hjel alfakrøll gmail.com

eller post her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei

Har desverre ikke noe band til deg. Men bor rett nedafor UiS, og spiller gitar.

Jeg har nok bare spillt i 4 år og er blitt gammel 29 :), så blir vel kanskje jeg som har mest nytte av å spille med deg. Men har nå et kult lite hjemmestudio som du kan komme å besøke meg på. Er vel kanskje mest en go gutte stue med hjemmestudioutstyr. Men du er hjertelig velkommen om du kunne tenkt deg å komme på besøk en dag. Du kan melde meg på 91813629.

Har for det meste spillt akustisk gitar. Har en Gibson J-45 som jeg er veldig gla i. Og har nett kjøpt meg en el.gitar for å begynne på den fasen. Kjøpte en Road worn tele som jeg gleder meg til å få.

Gi lyd om du vil.

Bjørnar Knutsen

Heisann!

Jeg begynner å klø i fingrene nå etter noen mnd uten band. Så er du på utkikk? Ikke nøl med å ta kontakt.

Jeg har klart å bli 24 år, Studerer på UiS for tiden, men har også tid til band!

Har mest erfaring fra Heavymetall/metall band, men har også spillt en del pop i et coverband.

Send meg en Mail på hag.hjel alfakrøll gmail.com

eller post her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.