Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker noen og spille med


DryGin

Anbefalte innlegg

Som topic, gitarist søker noen og spille med rundt bergensomrÃ¥det. ErfaringsnivÃ¥et ditt kan være alt fra nybegynner til en med lang erfaring. Selv har jeg spilt i 7-8 mÃ¥neder selv. For øvrig e eg en stueren gutt pÃ¥ snart fylte 21 Ã¥r. Hvilken musikk du liker og spille har ingenting og si, selv spiller eg det meste. SÃ¥, ta gjerne kontakt pÃ¥ PM om dette høres interesant ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heisann :rolleyes:

Jeg er veldig ny her innpå, og forstår svært lite av dette. Men jeg søker altså ett band å synge i! Vil si at jeg er nybegynner, selv om jeg har sunget hele livet. Har også spilt i ett useriøst band i 3 år ca, hvor vi hadde noen konserter. Men har ikke så veldig mye erfaring med å spille i band utenom det. Jeg liker alt mulig av musikk, men er ikke noe fan av å synge noe black metall eller noe ^_^ Jeg har også gått til sangpedagog i litt over ett halvt år. Håper at det hadde gått an å fått til noe. Men som sagt er eg bare en person, og vi dersom du er interresert burde vi gjerne vært litt flere i bandet :P men det hadde vert greit om du sendte meg en mail om du var interresert, for spørs om jeg får med meg om du svarer innpå her! Er forresten 17 år, blir 18 i år :)

Mail : benedicte_vs@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :rolleyes:

Jeg er veldig ny her innpå, og forstår svært lite av dette. Men jeg søker altså ett band å synge i! Vil si at jeg er nybegynner, selv om jeg har sunget hele livet. Har også spilt i ett useriøst band i 3 år ca, hvor vi hadde noen konserter. Men har ikke så veldig mye erfaring med å spille i band utenom det. Jeg liker alt mulig av musikk, men er ikke noe fan av å synge noe black metall eller noe ^_^ Jeg har også gått til sangpedagog i litt over ett halvt år. Håper at det hadde gått an å fått til noe. Men som sagt er eg bare en person, og vi dersom du er interresert burde vi gjerne vært litt flere i bandet :P men det hadde vert greit om du sendte meg en mail om du var interresert, for spørs om jeg får med meg om du svarer innpå her! Er forresten 17 år, blir 18 i år :)

Mail : benedicte_vs@hotmail.com

har lagt deg til msn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.