Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Brutalmetal

Medlem
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Brutalmetal

  • Bursdag 06. sep. 1990

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  • Bosted
    Grimstad, Aust-Agder
  • Interesser
    Gitar, bass, trommer.
    Metal - fra god gammeldags heavy, til tyngre og mer teknisk/proggy death.
    Eks Priest, Metallica, Manowar, Annihilator, Dream Evil, Arch Enemy, Nile, Cannibal Corpse, Bloodbath, Immortal.

Nylige profilbesøk

811 profilvisninger

Brutalmetal's Achievements

Nybegynner

Nybegynner (3/6)

0

Nettsamfunnsomdømme

Om meg

Hai.

20 år gammel gitarist, heter Ove.

Oppvokst i Sandnes, Rogaland. Studerer nå Dataingeniør i Grimstad, Aust-Agder.

Spilt gitar i 8-9år (aktivt).

Kan spille endel bass utifra gitarerfaring.

Har lekt med trommer i et år nå hvertfall.

Hører på: Judas Priest, Iron Maiden, Opeth, Metallica, Manowar, Chimaira, Annihilator, Dream Evil, Arch Enemy, Nile, Cannibal Corpse, Bloodbath, Immortal, ZZ Top, Iced Earth, Enslaved, Amon Amarth. = Metalhead :)

Litt Jimi Hendrix inspirert i spillestilen, kan spille endel fra jazz til blues, til rock til metal.

Vil påstå jeg er kvalifisert til å spille det meste, men hater å spille klisjémusikk. Eks alt som spilles på radio disse dagen, radioen døde for mange år siden. Skulle jeg ha spilt pop/reggae måtte jeg tatt betalt! (ugh)

Til mer unikt til bedre. Hvis generelle folk ikke liker musikken din, er jeg første i køen til å komme på konserten din!

Mitt største ønske er å spille i et metalband(Eks powermetal - [...] - teknisk deathmetal. ), turnere verden, og leve av dette, skjer nok ikke i det nærmeste tho :D

Gjerne legg igjen en hilsen :) Alltid kos.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.