Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GuitarguyMoseng

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om GuitarguyMoseng

  • Bursdag 30. mars 1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.soundclick.com/audunmoseng

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  • Bosted
    Indre Hafslo, Luster, Sogn og Fjordane
  • Interesser
    Musikk :P <br />Spiller gitar, trommer, keyboard o.l, banjo og litt av hvært annet.<br /><br />Er en ivrig musikkgal fyr ;) og pass dere.... det er visst smittsomt (A) hehe. <br /><br />Spiller når jeg kan, har spillt i 8 år, og gitaren er hovedinnstrumentet mitt :)

GuitarguyMoseng's Achievements

Nybegynner

Nybegynner (3/6)

0

Nettsamfunnsomdømme

Om meg

Er egentlig ikke så veldig mye å si..... men

Jeg er totalt GAL etter gitarene mine, altså, jeg klarer ikke å gå en dag uten å spille gitar...... :P og drar heller aldri noe sted uten minimum 1 gitar......

Jeg synest alle mine venner er viktige, selv om jeg ikke alltid er så flink til å vise det......

liker som sagt å spille gitar, men det er jo flere ting som opptar meg da :P Jeg liker å lese, prate med kamerater, er ikke så veldig glad i skolen, men jeg gjør så godt jeg kan..... og jeg lager forskjellige progrmmer til PC med et prog som heter LabView 6.1 (jeg vet, jeg vet....... det er dritgammalt..... men det virker :P)

Ellers har man jo sine gitarister/band da.

Steve Vai, John Petrucci, Joe Satriani, Eric Clapton, Mark Knopfler, Chet Atkins, Mark O`Connor, Yngwie Malmsteen, Kenny Chesney, Hank Marvin (The Shadows), Øystein Sunde, Zakk Wylde, Iron Maiden, Metallica, Michael Angelo Batio, Billy Sheehn, Eric Johnson, Van Halen, Whitesnake, Hellbillies, TNT, Danger Danger, Dragonforce, Sonny Rollins, Igor Paspalj, Gustavo Guerra, Soundbeat, Gary Moore, The Blues Brothers,..... ja, det var vel de fleste

Ellers digger jeg Ibanez, og er stoor fan av JEM serien :D Drømmegitaren er en Ibanez JEM 77-GMC :P <3<3<3 hehe

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.