Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny volumknott!


The Euphor

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig han mente det seriøst når han spurte "måtte det mye verktøy til?"

Er faktisk meningen at knottene skal sitte godt fast. Hvis man bruker tang ødelegger du knotten, bruker du skrujern ødelegger du plekterbrettet/gitarkroppen. Et helt legitimt spørsmål. Likevel, skulle mene at jeg vet når Thomas prøver seg på en morsomhet og ikke. ;) Som et lite tips kan det sies at det funker å bruke en gammel streng for å fjerne knotter som sitter godt. Bare lirk den under og trekk knotten opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss... det var da en... eh... fargerik gitar. :) Men det skadet ikke utseendet med den oransje knotten, tvert om.

For å si som i Futurama: The colors in the van are keeping us awake... samme kan vel sies om denne gitaren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har lyst til å disse gitaren min får dere jaggu være mannfolk nok til å si det til meg personlig, og ikke via et forum. ;) Ser ut som noen legger stor vekt på at gitarer skal være pene å se på. Jeg vil bare kjenne igjen min, og det har jeg ikke noe problem med å gjøre, uansett hvor mange andre gitarer som befinner seg i nærheten.

For å svare på noen spørsmål. Ja, gitaren er swirlet. Nei, jeg har ikke gjort det selv, og den var heller ikke swirlet da jeg kjøpte den.

Ellers har Thomas så rett, så rett. Det krever tidvis mot, men jeg er sterk og skal beholde 80-tallet i meg for all fremtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har lyst til å disse gitaren min får dere jaggu være mannfolk nok til å si det til meg personlig, og ikke via et forum. ;) Ser ut som noen legger stor vekt på at gitarer skal være pene å se på. Jeg vil bare kjenne igjen min, og det har jeg ikke noe problem med å gjøre, uansett hvor mange andre gitarer som befinner seg i nærheten.

For å svare på noen spørsmål. Ja, gitaren er swirlet. Nei, jeg har ikke gjort det selv, og den var heller ikke swirlet da jeg kjøpte den.

Ellers har Thomas så rett, så rett. Det krever tidvis mot, men jeg er sterk og skal beholde 80-tallet i meg for all fremtid!

Hehe, kom deg en tur til Angeltrøada, så skal jeg si det til deg personlig:)

Sikkert en bra gitar, men jeg personlig er ikke så stor fan av akkurat de fargene, selv om de er morsomme.

Men personlig smak er heldigvis lov, ene gitaren min er jo i Snakeskin finish :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.