Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Thin Lizzy..


LesPaul68

Anbefalte innlegg

Har sett Lizzy 5 ganger med Lynott og 1 gang uten. Kvalitetsforskjell de luxe. Selv om Lynnot en og annen gang var litt "ukonsentrert" var det sjel i den utgaven. Det Lizzy-bandet som nå reiser rundt er jo en hån, og Sykes er jo bare en show-off hele mannen, fin gitar eller ikke. Ikke spiller'n noe fint heller, bare fort fort jeg-må-imponere-noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil er og blir død.

Dette er så nærme Thin Lizzy jeg noengang kommer!

Jeg har aldri sett Lizzy, men jeg er uenig i det du sier både om dagens Lizzy og John Sykes. Man kan se på det som et band som hjelpeløst klorer seg fast i gammel storhet - eller man kan se på det hele som de andre bandmedlemmenes tribute til Phil.

Det som betyr noe for meg er at JEG syns det er givende og stas å se/høre denne gjengen.

Jeg skal ihvertfall til Skien og høre Scott og John spelle gitar i morra! Så får andre heller finne på noe annet den kvelden. Se Idol eller noe annet spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil er og blir død.

Dette er så nærme Thin Lizzy jeg noengang kommer!

Jeg har aldri sett Lizzy, men jeg er uenig i det du sier både om dagens Lizzy og John Sykes. Man kan se på det som et band som hjelpeløst klorer seg fast i gammel storhet - eller man kan se på det hele som de andre bandmedlemmenes tribute til Phil.

Det som betyr noe for meg er at JEG syns det er givende og stas å se/høre denne gjengen.

Jeg skal ihvertfall til Skien og høre Scott og John spelle gitar i morra! Så får andre heller finne på noe annet den kvelden. Se Idol eller noe annet spennende.

Amen LesPaul, AMEN!

Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Lizzy 5 ganger med Lynott og 1 gang uten. Kvalitetsforskjell de luxe. Selv om Lynnot en og annen gang var litt "ukonsentrert" var det sjel i den utgaven. Det Lizzy-bandet som nå reiser rundt er jo en hån, og Sykes er jo bare en show-off hele mannen, fin gitar eller ikke. Ikke spiller'n noe fint heller, bare fort fort jeg-må-imponere-noen.

Veldig enig.

Thunder & Lightning med John Sykes er etter min mening noe av det svakeste Thin Lizzy ga ut, noensinne.

Har aldri likt John Sykes. Lynnott sine dopproblemer er også noe av grunnen til de svakeste utgivelsene, men jeg lemrer også mye av skylden på John Sykes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Lizzy uten Lynott, det er sikkert. Ikke full Lizzy-kvalitet heller uten Lynott, men det er fortsatt en god mengde kvalitet. I mine øyne var Thin Lizzy 70-tallets, om ikke tidenes, beste rockeband. Skulle ønske jeg var/er der. Gary Moore er der vel også muligens. Har aldri opplevd Lizzy live. Har bare hørt historier fra onkelen og faren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.