Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Thin Lizzy..


LesPaul68

Anbefalte innlegg

....eks Whitesnake, Blue Murder og Tygers of Pan Tang

spiller på Markedsplassen i Skien vis a'vis Odd stadion(jada, jeg vet det heter Falkum)

førstkommende Fredag.

Og da håper jeg faan meg John Sykes kommer med den smellvakre '59 LesPaulen sin.

I så fall så skal jeg nesten vurdere og stille meg foran Marshall stacket hans og ronke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Sykes! Utrolig kul gitarist.

Han har vel ikke akurat vært forfulgt av hell og lykke.

Sparken etter 1987 skiva med Whitesnake.

Skjedde, av opplagte grunner, ikke så mye mer med Lizzy etter

Thunder and Lightning skiva heller.

Sykes har den kuleste Les Paul`en ever.

Han har influert en haug med gitarister, men har vel adri fått den store respekten han fortjener.

Zakk Wylde er jo blodfan, og lånte til og med Marshall toppen Sykes brukte på 1987 på Ozzy skive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....eks Whitesnake, Blue Murder og Tygers of Pan Tang

spiller på Markedsplassen i Skien vis a'vis Odd stadion(jada, jeg vet det heter Falkum)

førstkommende Fredag.

Og da håper jeg faan meg John Sykes kommer med den smellvakre '59 LesPaulen sin.

I så fall så skal jeg nesten vurdere og stille meg foran Marshall stacket hans og ronke!

Jasså, du har bestemt deg for å dra ?;) Tror detta blir jævlig bra jeg, Live skiva de ga ut i 01 er iaffal dritbra, og setlista er helt super :D

Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dra ja:)

For meg så VAR Phil Lynnot Thin Lizzy, så for meg så blir det ingen lizzy konsert i den forstand.

Men det er ikke ofte det står et par sånne kanoner på samme scene i Norge.

Snakker da om nevnte gitarister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dra ja:)

For meg så VAR Phil Lynnot Thin Lizzy, så for meg så blir det ingen lizzy konsert i den forstand.

Men det er ikke ofte det står et par sånne kanoner på samme scene i Norge.

Snakker da om nevnte gitarister.

Er vel lite tvil om at det var Lynnot som var Lizzy, men synes dette konseptet er meget bra som en Tribute til Phil. OG seff gjør det ikke noe med et par sånne gitarister nei ;)

Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Sykes' sorte LP med gjennomsiktig plekterbrett er snasen. Thin Lizzy var også et av de aller beste rockeband for min del.

Gitarist på Here I Go Again kan være Adrian Vandenberg. Har ikke sett videoen, så tanken er ikke basert på utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Sykes' sorte LP med gjennomsiktig plekterbrett er snasen. Thin Lizzy var også et av de aller beste rockeband for min del.

Gitarist på Here I Go Again kan være Adrian Vandenberg. Har ikke sett videoen, så tanken er ikke basert på utseendet.

Det var ikke gjennomsiktig brett.. Det var customlaget chrome plater. Det var også det rundt pickup-velgeren og pickup rammen. Han har også bytta til uber bra potmeter... leste det på en side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har sett here i go again videon med Whitesnake på svisj?

Hvem er gitaristen?

Marsden og Moody er det vel.

Morro med originaltexta: Like a hobo I was meant to walk alone.. :)

De ga seg vel i Whitesnake lenge før dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsden og Moody er det vel.

Morro med originaltexta: Like a hobo I was meant to walk alone.. :)

De ga seg vel i Whitesnake lenge før dette?

Nei, tror du tenker på 1987 versjonen av låta. Men det var en re-recording av Here I go Again. Bernie Marsden og Coverdale har laget låta. Tipper det er Marsden/Moody som er med på den videoen.

Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.