Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

brukte USA Jackson


alarn68

Anbefalte innlegg

Jeg ønska meg en Jackson USA gitar. Men prisen er litt dyre på dissa...tror e...

Men hva er forskjellen mellom LTD og ESP?

ESP LTD er laget i Korea og Bare ESP er USA

"Bare ESP" er nok Japan, ikke USA!

Var vel USA...

Var ja... ESP hadde en liten Custom shop i NY som bygde til Amerikanske sponsa gitarister før i tida.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ESP er et japansk selskap. Alltid vært det. Folk må faenmeg slutte med USA=Helligdom.

Uansett, markedet er ikke digert, Norge er tross alt et lite land og når det kommer opp i nærmere 15 000 er nok de aller fleste mest hypp på å bruke en butikk, og kanskje helst kjøpe nytt. Synes også at de Jackson gitarene jeg har sett brukt her i Norge har ligget veldig lenge på markedet, til og med når prisen var fullstendig dumpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESP er et japansk selskap. Alltid vært det. Folk må faenmeg slutte med USA=Helligdom.

Uansett, markedet er ikke digert, Norge er tross alt et lite land og når det kommer opp i nærmere 15 000 er nok de aller fleste mest hypp på å bruke en butikk, og kanskje helst kjøpe nytt. Synes også at de Jackson gitarene jeg har sett brukt her i Norge har ligget veldig lenge på markedet, til og med når prisen var fullstendig dumpet.

er greit marked for jackson skulle jeg tro. nye jacksongitarer koster jo görmye her til lands, og da ville jeg heller kjøpt brukt fra en organisert forhandler som driver med salg av gitarer enn ny i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om USA Jackson :wub: men har vert alt for dyrt :( Men vist det blir en passelig pris kan jeg vere intresert :P

Er ikke lenge siden jeg så en USA Jackson på merkedsidene her, til 5000. En gammel USA Jackson, uten original Floyd osv.

Ikke Select modellene, men kan vel moddes opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.