Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny web-side


MrWalker

Anbefalte innlegg

Jeg digger matematikken i fysikk. Det er så mye lettere å forholde seg til, i forhold til ren matte.

På flyfag hadde vi fysikk, antagligvis ikke den mest avanserte, men det var nu fysikk. Der kom jeg ut som beste i mitt kull på eksamen. Det gikk som en drøm :D

Men det var den hersens norsken, og alt det :P Huff huff !!

(jeg er vel kanskje ikke så gammel, men jeg begynner å bli litt små redd. Foreldrene mine var jo ikke så mye gamlere da de fikk meg :P )

Endret av Leonard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger matematikken i fysikk. Det er så mye lettere å forholde seg til, i forhold til ren matte.

På flyfag hadde vi fysikk, antagligvis ikke den mest avanserte, men det var nu fysikk. Der kom jeg ut som beste i mitt kull på eksamen. Det gikk som en drøm :D

Men det var den hersens norsken, og alt det :P Huff huff !!

(jeg er vel kanskje ikke så gammel, men jeg begynner å bli litt små redd. Foreldrene mine var jo ikke så mye gamlere da de fikk meg :P )

Jeg var yngre enn deg da jeg fikk førstemann... men jeg tok nå utdannelse likevel! :D

Matematikk er morsomt, og fysikk, også. Men det er klart... det blir fort komplekst. Men man trenger jo ikke studere kvantefysikk og superstrengteori! Det finnes mange relativt praktiske felter innenfor fysikken som er svært interessante og som ikke krever Nobelprisen i matematikk! :-)

Men norsk (og språk generelt) er et verktøy du også trenger. Det blir vanskelig å drive det til noe innen akademiske fag dersom du ikke kan fordra akademiske ferdigheter. :D

Norsk er ikke så ille som folk skal ha det til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.