Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny web-side


MrWalker

Anbefalte innlegg

Stilig side, fine basser.

Er det han som lager ny bass til deg mon tro?

Takk, og ja... det er han :)

Akkurat nå er det mye som ligger an til at det blir en semi-hollow, single-cut, hodeløs 6-strengers fretless. :)

Prisene begynner på 2200 CAD, dvs. ca. kr. 12500,-. Det er ikke noen dårlig pris for disse bassene. (men ved bestilling husk på at det er 24% moms på prisen + frakten, så det blir nok ca. 16-17000 totalt).

Takk for komplimentene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh! Fysiker, a man after my own heart :P

Skulle gjerne studerte fyiskk. Men vet ikke helt hvor jeg kan gjør det, eller hva jeg kan bruke det til etterpå. Har bare mye interesse for det. Brukte å lese endel bøker om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh! Fysiker, a man after my own heart :P

Skulle gjerne studerte fyiskk. Men vet ikke helt hvor jeg kan gjør det, eller hva jeg kan bruke det til etterpå. Har bare mye interesse for det. Brukte å lese endel bøker om det ;)

Du kan studere fysikk på Universitetene i Oslo, Bergen og Trondheim (og sikkert i Tromsø, også). Som fysiker kan du jobbe med nesten hva som helst. Oljebransjen, HMS, undervisning, you name it. :)

Og altså da i IT-bransjen. Verden har bruk for folk med realfagsutdannelse! Tar du matematikk og fysikk er du nesten 100% sikkert garantert jobb ett eller annet sted. Om ikke annet så i videregående skole (og det er ikke å forakte om du trives litt med undervisning)! Og lønnen begynner å komme etter. Det er den nødt til skal de løse krisen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som må til for å komme inn på disse universitetene?

Du må vel ha det som kalles generell studiekompetanse, i praksis vil det si at for å studere fysikk og matematikk bør du nok ha videregående med naturfaglinje. Det er i hvert fall det beste. :)

Det er nye regler med inntak og slikt nå. I gamle dager var det litt lettere.

Hvor gammel er du, og hvilken skolegang har du tenkt deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år :blink: Herregud jeg begynner å bli gammel :P

Jeg har gått elektro og flyfag. Har ikke noe studiekompetanse, men kan vel få det hvis jeg tar almen påbygging. Noe som jeg slett ikke tror jeg egner meg til. Jeg blir grusomt umotivert av å ha fag som jeg ikke har interesse for.

Det ser vel ikke spesiellt lyst ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år :blink: Herregud jeg begynner å bli gammel :P

Jeg har gått elektro og flyfag. Har ikke noe studiekompetanse, men kan vel få det hvis jeg tar almen påbygging. Noe som jeg slett ikke tror jeg egner meg til. Jeg blir grusomt umotivert av å ha fag som jeg ikke har interesse for.

Det ser vel ikke spesiellt lyst ut for meg.

hehe... gammel og gammel... jeg er akkurat dobbelt så gammel som deg, og føler meg ikke SÅ gammel! :D

hvis du ikke egner deg til almenne fag, så tror jeg ærlig talt ikke matematikk og fysikk er noe for deg, heller. :) Sier ikke det for å være smart eller noe, men det er mest teori og relativt kjedelige fag i fysikk og matte, også. Ikke noe vesentlig "Illustrert Vitenskap" over det, skal innrømmes. :D

Men hvis du trives med matematikk og fysikk (det er veldig mye matematikk i fysikk, og til dels ganske avansert sådan), så burde du jo avfinne deg med litt norsk og historie... målet helliger middelet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.