Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Seymour Duncan Dimebucker....


Slashaxl

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en, syntes den ble for scooped. Den stod i en carvin - nokså tynn sak i koa, neckthru med ibenholt gripebrett. Den manglet skikkelig punch, og hadde ikke klarheten jeg er ute etter. Ikke verdt 2000kr by a long shot

takk for svar.

Nå har jeg planer om kjøpe over ebay da, så da blir det neppe kostende over tusenlappen iallefall, sannsyneligvis ikke så mye heller.

Lurer på om jeg kanskje skal gå for Bill Lawrence sin versjon i stedet. Koster ca 50$.... og leser på harmony-central at den skal være minst like bra, kanskje bedre...

Er jo egentlig fornøyd med det jeg har, men vil teste noe nytt for morro skyld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge folka på deanforumet (Dimebag-fantaster så det holder) så er Bill Lawrence sine bedre enn dimebuckerne. Denslags er jo selvsagt veldig subjektivt og vanskelig å bedømme, men jeg kan hvertfall skrive under på at dimebuckeren ikke spiller håret av deg ;) Jeg skiftet den mot en invader som har utrolig mye heftigere punch, samt en litt åpnere lyd. Du kan spille akkorder med heftig vreng og fortsatt høre at tonene klinger pent, mens dimebuckeren smudger dem litt sammen. Invaderen er en del hissigere da, og ikke noe særlig til clean i stolen hvertfall. Kanskje den kunne funka for de som gidder å fikse coilsplit :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Invader i stolen (med coilspilt), funker fint til clean når du splitter den. Ellers så er den jo heftig. Dimebuckeren skal jo i utgangspunktet være hissigere (les: høyere output) enn Invaderen, men har ikke prød den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.