Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

tHeMuTh|n's Cubase SX 1 for Bunnies update 28.april 2004


Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å eksportere må du sørge for at høyre og venstre locator er satt riktig. Venstre å være satt FØR sangen starter, og høyre ETTER at den er slutt. Dette gjøres ved å holde inne ctrl mens du venstreklikker på de tallene som finnes over sporene. FOr å sette høyre, må du trykke alt mens du venstretrykker på den samme linjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Har et spørsmål: Jeg så pakken til Cubase sx3 at det går an å ha et felt over alle audio-sporene hvor man kan sette inn merker for hvor verset, refrenget osv er...slik at verset feks er en grønn firkant også rett etter kommer en rød firkant som er refrenget...er det noen som vet om dette funker på sx2? eller om det bare er på 3'ern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte sx2 på romerike fhs og da mener jeg vi brukte en slik linje øverst ja. kjekk greie... skrev inn navn på seksjonen og hoppet til den delen med tall-tastene 0-9. høyreklikk til venstre i sequenseren og velg add markertrack e.l.

nå har jeg sx1 og der er det ikke den funksjonen... :( sku hatt det... men det var vel noe lurt de kom på i det de skulle oppgradere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener det går slik:

sett markern (streken som vandrer når du tar opp eller spiller av) på stedet du skal lage ny marker og høyreklikk, så tror jeg det skal komme opp add marker på lista. hvis ikke, så har jeg glemt det. mulig det er noe kødd borte i stolpen til venstre, men det er jeg ikke sikker på lenger.... så lenge siden jeg har brukt markers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.