Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

se hva pappa kjøpte til meg i går!


alexi

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var ikke meningen å kuppe denne tråden, men det er ikke uvanlig å legge ut svar som kan tolkes litt hit og dit. Enkelte lar seg jo provosere nokså lett..

Det hele er ganske enkelt, jeg jobber i firmaet til min far.

I vår bransje er det relativt vanlig med regelmessige investeringer i millionklassen.

Utstyret som kjøpes er firmaet sitt og ikke mitt, men innad i firmaet vil det være jeg som disponerer og bruker årets investering og dermed har jeg temmelig stor innvirkning på hva som kjøpes.

For at jeg skal være fornøyd og dermed yte mer er nok min far villig til å legge i noen kroner ekstra.

Jeg er verdt det :D

Tilbake til topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å kuppe denne tråden, men det er ikke uvanlig å legge ut svar som kan tolkes litt hit og dit. Enkelte lar seg jo provosere nokså lett..

Det hele er ganske enkelt, jeg jobber i firmaet til min far.

I vår bransje er det relativt vanlig med regelmessige investeringer i millionklassen.

Utstyret som kjøpes er firmaet sitt og ikke mitt, men innad i firmaet vil det være jeg som disponerer og bruker årets investering og dermed har jeg temmelig stor innvirkning på hva som kjøpes.

For at jeg skal være fornøyd og dermed yte mer er nok min far villig til å legge i noen kroner ekstra.

Jeg er verdt det :D

Tilbake til topic.

Jeg vil være den første som sier: Kult ;)

Veldig greit å få ansvar. Man lærer endel av det... Nå var jo en million litt mye, men i deres tilfelle er det vel sikkert normal forettning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar all selvkritikk for at jeg skrev det jeg skrev, og i ettertid ser jeg jo hvordan det kom ut..

La meg bare forklare:

Det vi driver med er hverken spennende eller kult og firmaet er lite med kun tre fast ansatte (heldigvis), men innenfor vårt yrke er man simpelthen nødt til å investere stort for å henge med i utviklingen om man ønsker å drive seriøst. Dette gjelder alle innefor vår bransje. Dette var altså ikke skryting om vårt firma selv om jeg jo ser at det kan virke slik.

Ja, en million er mye penger og vi må jo låne penger hver gang vi investerer. Men det er dette som gjør at vi kan skape vår egen arbeidsplass.

Jeg er så enig så enig med Leonard, å få ansvar er svært lærerikt for mennesket, man lærer om sin begrensning og kapasitet. Takler man utfordringene gir det en god følelse etterpå.

I dag legges det jo nærmest opp til at om man skal lære om seg selv må man delta i et reality-show..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.