Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Breed


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

Må få sett di live når plata kommer :D

Ligger det flere låter ut på myspacet til Breed eller?

Da må jeg nesten sjekke ut hva folk hopper i taket for her, for det som ble presentert i denvideoen var på grensen til kjedelig.

Er ikke noe i nærheten likt Pantera eller Dimebag i det hele tatt, smålikt Zakk til tider, men for lite variasjon til at det kan sies at det ligner på Zakk Wylde, BLS eller Ozzy.

Gitaristen var god nok, men i videoen viser han ikke noe imponerte, så det bør være mye gull i evt resterende låter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få sett di live når plata kommer :D

Ligger det flere låter ut på myspacet til Breed eller?

Da må jeg nesten sjekke ut hva folk hopper i taket for her, for det som ble presentert i denvideoen var på grensen til kjedelig.

Er ikke noe i nærheten likt Pantera eller Dimebag i det hele tatt, smålikt Zakk til tider, men for lite variasjon til at det kan sies at det ligner på Zakk Wylde, BLS eller Ozzy.

Gitaristen var god nok, men i videoen viser han ikke noe imponerte, så det bør være mye gull i evt resterende låter...

Det ligger mer på myspace ja. Hvis du vil bli overbevist, hør white faced...hvis du ikke synes den soloen e fet så er du en kjip nerd som sitter hjemme og disser andre! Det er en grunn til at gitaristen er sponset av selveste Dean :D

Jeg digger Breed ivertfall, er faen meg det eneste sørstadsbandet i mils omrets!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få sett di live når plata kommer :D

Ligger det flere låter ut på myspacet til Breed eller?

Da må jeg nesten sjekke ut hva folk hopper i taket for her, for det som ble presentert i denvideoen var på grensen til kjedelig.

Er ikke noe i nærheten likt Pantera eller Dimebag i det hele tatt, smålikt Zakk til tider, men for lite variasjon til at det kan sies at det ligner på Zakk Wylde, BLS eller Ozzy.

Gitaristen var god nok, men i videoen viser han ikke noe imponerte, så det bør være mye gull i evt resterende låter...

Det ligger mer på myspace ja. Hvis du vil bli overbevist, hør white faced...hvis du ikke synes den soloen e fet så er du en kjip nerd som sitter hjemme og disser andre! Det er en grunn til at gitaristen er sponset av selveste Dean :D

Jeg digger Breed ivertfall, er faen meg det eneste sørstadsbandet i mils omrets!

Jeg skal sjekke ut låta.

Jeg disser ikke andre jeg mener er bra, men det som ble presentert fra start her var ikke spesielt bra, det må jeg da få lov til å synes. Dessuten så er ikke spons med Dean ensbetydende med at man er en sykt god gitarist. Griffin er da sponset av ESP hele gjengen, og de er gode til å spille, men ikke i klasse med Dime osv... Kanskje tekniskt sett, men å ha en veldig god teknikk har lite med god musikk å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få sett di live når plata kommer :D

Ligger det flere låter ut på myspacet til Breed eller?

Da må jeg nesten sjekke ut hva folk hopper i taket for her, for det som ble presentert i denvideoen var på grensen til kjedelig.

Er ikke noe i nærheten likt Pantera eller Dimebag i det hele tatt, smålikt Zakk til tider, men for lite variasjon til at det kan sies at det ligner på Zakk Wylde, BLS eller Ozzy.

Gitaristen var god nok, men i videoen viser han ikke noe imponerte, så det bør være mye gull i evt resterende låter...

Det ligger mer på myspace ja. Hvis du vil bli overbevist, hør white faced...hvis du ikke synes den soloen e fet så er du en kjip nerd som sitter hjemme og disser andre! Det er en grunn til at gitaristen er sponset av selveste Dean :D

Jeg digger Breed ivertfall, er faen meg det eneste sørstadsbandet i mils omrets!

Jeg skal sjekke ut låta.

Jeg disser ikke andre jeg mener er bra, men det som ble presentert fra start her var ikke spesielt bra, det må jeg da få lov til å synes. Dessuten så er ikke spons med Dean ensbetydende med at man er en sykt god gitarist. Griffin er da sponset av ESP hele gjengen, og de er gode til å spille, men ikke i klasse med Dime osv... Kanskje tekniskt sett, men å ha en veldig god teknikk har lite med god musikk å gjøre.

joda folk må da få syns va di vil skal ikke krange me deg på det :)

har jo ikke sett di eg bare fått høre av folk som eg kjenner som spiller..

gitarister i vulture industries å sulphur (mener det går an å sjekke ut på urørt vis du vil høre om di er flinke eller ikke :D )..

Var di som ringte å sa han var sinnsykt flink å spille

begge disse er store fan av dime sin spilling...

white faced er meget bra ja....

men nå skal eg ik skryte dette helt i skyene da men det er bra start på et band..

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.