Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Breed


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

sjekk ut hjemmesiden Breedmusic.net (videoen som ligger dær er skikkeli kul)

Nytt band med en gitarist som har skikkeli zakk/dime spillestil..(Han ligner jo også)

han er vist sinnsykt go har eg blitt fortalt...

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spilte en del tøft, men det ble litt ensformig i lengden.

Han imponerte ikke spesielt mye, så de du kjenner som har spilt lenge kan ikke ha spilt så veldig lenge... hehe.

Ser ikke helt grunn til at noen skulle bli sjokket over dette men...

Riffene var ikke noe utfordrende spillemessig, og heller ikke soloene om man har spilt litt soloer fra før.

Men musikken var da grei nok, bortsett fra en forferdelig vokal.

Minnet lite om Dimebag, litt om Zakk Wylde pga overtonene, og den ene kjappe nedgangen han hadde mitt i låta der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut hjemmesiden Breedmusic.net (videoen som ligger dær er skikkeli kul)

Nytt band med en gitarist som har skikkeli zakk/dime spillestil..(Han ligner jo også)

Er enig med deg, sinnsykt fet musikk. Og dette kunne ha vært Mr Wylde Himself!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut hjemmesiden Breedmusic.net (videoen som ligger dær er skikkeli kul)

Nytt band med en gitarist som har skikkeli zakk/dime spillestil..(Han ligner jo også)

Er enig med deg, sinnsykt fet musikk. Og dette kunne ha vært Mr Wylde Himself!

Jeg ler... har du egentlig hørt noe særlig av Wylde? Ser jo av nicket ditt at du er Ozzy-fan, så du burde iallefall ha gjort det.

Til trådstrarter... han har da iallefal rett gitar for å ligne Dime, men han ligner ikke i det hele tatt i spillestil.

Og jeg tror ikke han ville imponert meg nevneverdig live heller, da burde han imponert mer i studio også, der man får glattpolert ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel gitaristene eg nevnte har spilt siden di var 10 å er nå 26/27 så di har spilt en liten stund :P

Folk som har spilt i 2 år er gjerne mer kritiske og tar ting enklere enn gitarister som har spilt i 10.

(håper folk tok ironien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaristen er syk...helt sant, så de her i Oslo og han kicket noe helt inforjævlig. Når det er sagt så er det ikke hvor vanskelig det er å spille som betyr noe, men hvordan alt sammen låter...gå inn på www.myspace.com/breeds og hør musikken der, det låter dritfett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Breed på piggtrådfestivalen i Bergen og det var et skikkelig lyspunkt! Digg å se at noen tør å fortsette med en stil som kanskje er litt utdatert? Misfortså meg rett, jeg er en hardbarka Pantera fan, men det er ikke hver dag du ser nye band velger denne sjangeren og sounden. Uansett, gitaristen imponerte meg og det gjorde resten av bandet også! Gleder meg til plata kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.