Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norma Jean \m/ \m/


Jonathan

Anbefalte innlegg

Vel, jeg synes det er helt ok.

Norma jean høres jo litt annerledes ut på plate enn på den Videoen der, det hjelper litt når lydkvaliteten er bedre :)

Men har aldri vært så veldig glad i Metal generelt må jeg ærlig innrømme.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videoen dere linker til har verdens dårligste lyd ca så det blir bare rot da.

gå inn på Myspace eller Purevolumeog hør!! Så får dere sikkert et annet synspunkt..! Spesielt sangen Memphis Will Be Laid To Waste..

norma jean er et genialt genialt band ! Utrolig fengende,nyskapende,tight og intenst!

Syke liveshow ja.. Sjekk også ut the The Chariot og ZAO.

Spesielt ZAO! For ett interessant band! Hør sangen The Rising End (The Last Prophecy) og Truly,truly, this is the end snart nytt album!

også sjekk ut bandet til noen kamerater som er inspirert av bl.a norma jean! The Middle End

Sjekk det ut ordentlig! Tar litt tid å komme inn i musikken, men steike hvor bra det er!

Nå kunne jeg ha slengt dritt om musikksmaken til de fleste på forumet, men det gidder jeg ikke.. hehe

Smaken er som baken..Synes bare dere ble servert et dårlig eksempel på Norma Jean.

Underoath er svinbra!

Sjekk også ut Classic Case, Showbread og He is Legend.. De to Sistnevnte kommer kanskje på QUART!

Klem fra Vidash

Endret av Chocolate-Overdose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite spørsmål...

har dere sett hardcore dansere i norge ? (har aldri sett selv)

dere vet, de karene som slåss med lufta... sparker og slår rundt seg, ser ut som de har ADHD og fikk en 4 ganger for stor dose speed.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.