Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva mener dere om Guns N' roses: Sweet child o Mine? Spes solon:)


knuger'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tragisk at alle skal skryte av hva dem kan, det er jo samspillet som telles!åssen man fungerer med andre gitarister!! tror dere skryter på dere mer enn dere kan, inntil det motsatte er bevist!! slutt å skryt av at jeg kan tappinga i den og den sangen!!la oss få høre åssen det høres ut med hele bandet...

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk at alle skal skryte av hva dem kan, det er jo samspillet som telles!åssen man fungerer med andre gitarister!! tror dere skryter på dere mer enn dere kan, inntil det motsatte er bevist!! slutt å skryt av at jeg kan tappinga i den og den sangen!!la oss få høre åssen det høres ut med hele bandet...

takk

Støtter deg på dette! Dessuten Lejs, hvis du klarer å spille tappinga i sea of lies RENT og TIGHT så fortjener du skryt synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Axl kan gå langt pokkerivold, så er den ett "mesterverk", ihvertfall nesten.

Skjønner ikke hva folk har imot Axl? Er det stemmen eller personen?

Jeg har fått inntrykk av at han er en drittsekk, men jeg liker stemmen hans. Veldig unik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk at alle skal skryte av hva dem kan, det er jo samspillet som telles!åssen man fungerer med andre gitarister!! tror dere skryter på dere mer enn dere kan, inntil det motsatte er bevist!! slutt å skryt av at jeg kan tappinga i den og den sangen!!la oss få høre åssen det høres ut med hele bandet...

takk

Støtter deg på dette! Dessuten Lejs, hvis du klarer å spille tappinga i sea of lies RENT og TIGHT så fortjener du skryt synes jeg!

Lejs har ikke skryti, det var jeg som sa han kunne det.. Samspill er tingen vi bør konse på, det er sant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk at alle skal skryte av hva dem kan, det er jo samspillet som telles!åssen man fungerer med andre gitarister!! tror dere skryter på dere mer enn dere kan, inntil det motsatte er bevist!! slutt å skryt av at jeg kan tappinga i den og den sangen!!la oss få høre åssen det høres ut med hele bandet...

takk

Støtter deg på dette! Dessuten Lejs, hvis du klarer å spille tappinga i sea of lies RENT og TIGHT så fortjener du skryt synes jeg!

Lejs har ikke skryti, det var jeg som sa han kunne det.. Samspill er tingen vi bør konse på, det er sant:)

ja..samme f hvor god en enkelt person er..leng ut sangen da dere har fått det til så vi kan få høre da:)

gleder meg spent.. men trenger ikke å blodskryte av andre heller da! dere spurte om hva vi syns om den sangen og den er kul!!ikke at lejs kan det og det...

eid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.