Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fy flate!


Fusion

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mente selvfølgelig 5th og ikke 24th, og ja, det er da han står rett opp og ned!

Ok. nå begynte jeg og lure om det var video der han spilte 24 og jeg (wtf..). Jeg har ikke sett mye på den videon, eneste jeg virkelig vet er at den er fra 1987 eller noe, da var han vell 16-17 år gammel. Og ut i fra det tempoet han spilte det i der så skal han få lov til og slurve..Hehe. Den sangen er så umulig i høyt tempo. Lurer på hvordan han ser halsen med det håret...Jeg ble i allefall imponert da jeg så den, spesielt av den avsluttninga hannes...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal han få lov og slurve når han er 16-17 år, men han ble jo knapt eldre også, selvom han utviklet seg SINNSYKT på slutten!

Dessuten, jeg tror jeg har alt som er verdt og høre på av becker, både videoer og mp3s, og den "sangen" som imponerer meg mest, er Serrena Arpeggios, og tiden under Cacaphony!

Cacaphony er så SINNSVAKT fett, og da mener jeg SINNSVAKT! Elsker Becker og Friedman sammen!

Litt skryt her: Greier legatoløpet på Crossroadsduellen og de første 15 sekundene av resten av sangen=)

Riktignok ikke i "Vai" tempo, men greier den relativt kjapt, selvom jeg sliter noe sinnsykt på de raske partiene.

Men du, kan du legge ut videoen der du spiller Becker på nytt?? Fikk aldri sett den, og du fikk så bra omtale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvfølgelig 5th og ikke 24th, og ja, det er da han står rett opp og ned!

Lurer på hvordan han ser halsen med det håret...Jeg ble i allefall imponert da jeg så den, spesielt av den avsluttninga hannes...!

Becker trengte ikke se på halsen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke Becker trengte noen lærer, da han lærte alt på egenhånd (etter hva jeg har hørt) og spilte fletta av de "værste værstingene".

Han hadde en lærer i starten, men endte opp med at Jason Becker ga timer til lærern :)

samme skjedde med øystein sunde. Og jimi hendrix....

:rolleyes:

vandrehistorie på gang?

det jeg har hørt var at han lærte det meste av faren. når han var 7 ellerno hadde ikke faren mer å lære'n :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal han få lov og slurve når han er 16-17 år, men han ble jo knapt eldre også, selvom han utviklet seg SINNSYKT på slutten!

Dessuten, jeg tror jeg har alt som er verdt og høre på av becker, både videoer og mp3s, og den "sangen" som imponerer meg mest, er Serrena Arpeggios, og tiden under Cacaphony!

Cacaphony er så SINNSVAKT fett, og da mener jeg SINNSVAKT! Elsker Becker og Friedman sammen!

Litt skryt her: Greier legatoløpet på Crossroadsduellen og de første 15 sekundene av resten av sangen=)

Riktignok ikke i "Vai" tempo, men greier den relativt kjapt, selvom jeg sliter noe sinnsykt på de raske partiene.

Men du, kan du legge ut videoen der du spiller Becker på nytt?? Fikk aldri sett den, og du fikk så bra omtale!

Jeg kan legge den ut ja, jeg legger bare videon i samme tråd som den jeg hadde.

Har du hørt Concerto med Jason/Marty? Har lært meg ca halle sangen nå :D Har ikke sjangs enkelte steder når det kommer til alt.picking. (Det føles som at sweepinga mi er på et helt anna nivå en pickinga mi :( )

(Når jeg ser den nå ser jeg hvor mye jeg har forbedret sangen siden, skal legge ut en oppdatert verson om ikke lenge :) )

Endret av Mr.Mag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.