Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fy flate!


Fusion

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet du liker becker, og han er jo litt "neoklassisk" av seg, og han spiller da mye shred den karen også? Bare ikke like reint?. Jaja, det er en smakssak, liker både becker og Fortè jeg, men jeg mener (imo imo) at Fortè er hakket vassere når det kommer til picking og nøyaktighet, men Becker er bedre på "sin" greie, nemlig sweeps.

Grunnen til at Forte høres reinere ut er vell at han har 8000 forskjellige instillinger på lyden sin, og jason becker hadde en marshall og en boss super-overdrive? Jason Becker var god på sweeping, Jason Becker var god på Alternate og Economy-picking, jeg mener Jason Becker hadde alt. Hør Serrana og End Of The Beginning så kansje du forstår hva jeg mener.

hvis du er så stor jason becker fan som du skal ha det til bør du vite at jason becker ikke spiller selv på end of the beginning.

__________________________

on topic: Dette var da alt annet enn adagio. Hva med prestissimo? Er så lei av "neo-klassikere" som bruker musikkbegreper i hytt og pine bare fordi de syns det høres kult ut.

Når det er sagt var det jo bra spilt.

Endret av jsbach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er så stor jason becker fan som du skal ha det til bør du vite at jason becker ikke spiller selv på end of the beginning.

Nei, men hvem komponerte sangen da? Det jeg skulle fram til var at Jason Becker ikke bare kunne sweepe syke licks og spille fort, at han har mye utenom det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk alltid få andre folk til å like musikken de liker?

Hva i helvete er det du snakker om?

Var ikke snakk om tråden, men da dere ikke viste stor interesse for bandet og trådstarter kom med

"Du liker jo han og han, da burde du like han her, for han har vært lærern til han"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø? Har jeg sagt at Fortè er bedre enn Becker? Jeg sa det JEG mente, og ikke så subjektivt som mange andre på dette forumet er.. Og en ting til, har Fortè vært læreren til Becker, eller var det bare et eksempel?

Dessuten sa jeg at Fortè og Becker er begge litt neoklassiske av seg, og at begge spiller "shredmusikk". For og ta hele innlegget igjen:

"Jeg vet du liker becker, og han er jo litt "neoklassisk" av seg, og han spiller da mye shred den karen også? Bare ikke like reint?. Jaja, det er en smakssak, liker både becker og Fortè jeg, men jeg mener (imo imo) at Fortè er hakket vassere når det kommer til picking og nøyaktighet, men Becker er bedre på "sin" greie, nemlig sweeps."

Mener da og si at jeg sa det var en smakssak hva man likte best? Eller er det kanskje bare en liten "bug" i skriften?

Dessuten sier jeg IMO IMO etterpå, men kanskje ikke paranteser dukker opp på sjermen din?

Jeg liker Fortè bedre, men må si jeg er fantastisk imponert over Becker også.

Tror faktisk ikke Becker trengte noen lærer, da han lærte alt på egenhånd (etter hva jeg har hørt) og spilte fletta av de "værste værstingene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er så stor jason becker fan som du skal ha det til bør du vite at jason becker ikke spiller selv på end of the beginning.

Nei, men hvem komponerte sangen da? Det jeg skulle fram til var at Jason Becker ikke bare kunne sweepe syke licks og spille fort, at han har mye utenom det og.

Vet veldig godt at Becker ikke bare kunne sweepe, og at han har en NYDELIG sang, en av mine favorittmelodier ved navn "Serrena". Men jeg mener (IMO IMO) at HANS ekstreme virtouskill var på sweeps. Har hørt 24. Caprice av becker der han alternerer(?) og gjør det veldig bra, men jeg syns da det er ganske sloppy? Vet at han ikke gjemte seg bak noe som helst, men syns det er (litt) sloppy til tider.

Uansett, hvilken gitarist som man liker best kommer uansett bare til og bli en smakssak.

---------------------------------------------------

Nu hopper eg til køys, natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke Becker trengte noen lærer, da han lærte alt på egenhånd (etter hva jeg har hørt) og spilte fletta av de "værste værstingene".

Han hadde en lærer i starten, men endte opp med at Jason Becker ga timer til lærern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært deg nytt ord eller noe sånt? Bortforklarelse meg her og bortforklarelse der, må jo få lov til og forsvare meg. Å herre..

Dessuten kan du kanskje prøve og forsvare deg istedenfor og bare si: No need for a bortforklarelse!

NÅ hopper jeg til køys, og regner med at jeg leser et innlegg i morra d du forsvarer deg! Vi hørs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke Becker trengte noen lærer, da han lærte alt på egenhånd (etter hva jeg har hørt) og spilte fletta av de "værste værstingene".

Han hadde en lærer i starten, men endte opp med at Jason Becker ga timer til lærern :)

samme skjedde med øystein sunde. Og jimi hendrix....

:rolleyes:

vandrehistorie på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er så stor jason becker fan som du skal ha det til bør du vite at jason becker ikke spiller selv på end of the beginning.

Nei, men hvem komponerte sangen da? Det jeg skulle fram til var at Jason Becker ikke bare kunne sweepe syke licks og spille fort, at han har mye utenom det og.

Vet veldig godt at Becker ikke bare kunne sweepe, og at han har en NYDELIG sang, en av mine favorittmelodier ved navn "Serrena". Men jeg mener (IMO IMO) at HANS ekstreme virtouskill var på sweeps. Har hørt 24. Caprice av becker der han alternerer(?) og gjør det veldig bra, men jeg syns da det er ganske sloppy? Vet at han ikke gjemte seg bak noe som helst, men syns det er (litt) sloppy til tider.

Uansett, hvilken gitarist som man liker best kommer uansett bare til og bli en smakssak.

---------------------------------------------------

Nu hopper eg til køys, natta!

Mener du den videon? Der han står rett opp og ned og spiller? Det er nemmelig 5th caprice. 24 er en heelt annen.

jsbach: Ja, kansje det, hehe. En kompiss av meg som gikk sammen med meg på musikkskolen begynte og lære musikklærern ting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.