Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gode norske metalband


Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jamme?

Jeg er alltid med - spørsmålet er om du er interessert i å jamme med en som er 21 år yngre enn deg. :P (I følge profilen din.) Også har vi dette mamma sa om å ikke snakke med fremmede menn da. :rolleyes: [/off-topic]

Du kan si til mammaen din at når det gjelder meg så bør hun passe seg selv bedre enn hun bør passe på deg :D

Hva speller du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold for guds skyld moder'n utenfor dette. :lol: Hun er ingen milf, og ethvert forsøk på "milfhunting" vil bli brutalt slått ned på av Aldarion senior.

LesPaul68: Jeg har ingen faste grenser for hva jeg spiller, men det går mye i Dream Theater, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd og Nightwish. Dette kan vi vel strengt talt ta over PM, siden det er av null interesse for resten av forumet. :)

Endret av Aldarion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørn Lande og Dimension F3H er ennå ikke nevnt. Jeg ser egentlig ikke på Jorn som metal, men på skivene står det: "file under Heavy Metal", så jeg konkluderer med "nymotens 80tallsmetall med bedre lyd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayhem

Emperor

Darkthrone

Immortal

Dimmu Borgir

Satyricon

Burzum

Stonegard

Old Man's Child

Troll-Myr (Gå inn på www.nrk.no/urort og hør på Slag. Den er veldig flott.)

Enslaved

Dette er Norske band som jeg liker.

Jeg kan anbefale "De Mysteriis Dom Sathanas av Mayhem, "Dark Medieval Times" av Satyricon og "Arrows" av Stonegard. Dette er tre eksemplariske album.

Er forresten ny på forumet hvis noen i det hele tatt bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.