Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

paintyourownguitar.com


Rudstar

Anbefalte innlegg

bygger meg gitar fra scratch nå, og skal til og lakkere om ikke så lenge. Vil klare og få til en ganske grei lakkering og har sett på boka på den sia. Vurderer og bestille meg den, men er det noen som vet om de er seriøse eller ikke? har liksom ikke lyst til og betale for noe jeg ikke får eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner i utgangspunktet ikke hvorfor dette skulle være lureri, MEN.

Det er ikke en BOK bok du får, du får bare tilgang til en side hvor du kan laste ned ebooks.. alså elektroniske bøker.

Jeg betalte (var jo ikke mange kronene), bare for og teste, så jeg er innehaver av både linkene og pdf filene, osv.. rimelig håpløst opplegg spør du meg, for linkene er de samme for alle.. man får ikke en egen til "den og den" betalingen..

Så i utgangspunktet kunne du bare fått linkene osv av meg, men når jeg har betalt 25 dollar for noe jeg ikke har brukt for (skulle som sagt bare teste), så kan du heller betale meg en smule.. :-)

Skal sjekke ut bøkene nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få kjøpt bok også, må bare finne link en eller annet sted på sida til ei annen side som du kan bestille fra.

Kjøpte for og sjekke ut jeg da. Virker ganske greit egentlig. Ser da ut som det er en del tips osv i boka. Har ikke fått sjekke boka ordentlig igjen om men. Får følge stega i boka og se åssen resultat jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.