Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp dist eller pedal dist?


sko

Anbefalte innlegg

KOmmer jop helt ann på hva du liker da selvfølgelig. Hvis du ikke liker DS-1, kan du jo ikke si at dist-pedaler er noe dritt, tvert imot, de er greie å ha for flere muligheter, ta for eksempel Soldano GTO Supåercharger, som da er en kopi av vrengkanalen til en Soldano SLO100, har ike prøvd den, men tviler ikke på at den kan være noe å ha på. På den andre sia har du jo en del vreng-kanaler på diverse amper som er ganske tøffe da, som CAE 3+SE, Soldano SLO100, X88-R, X99-R som da har samme vrengkanal, Bogner Fish, Ecstasy, og en haug andre, så jeg synes ikke at det bør være noe skille mellom det, at man bruker detr man liker, så får det være pedaler eller amper eller begge deler, bare det lyder tøft, det er jo det som er poenget med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kommer jo an på hvordan han har skrudd Ds-1´en sin da..

Om jeg har den over en clean kanal og kjører noen av podmeterne over halvt , så syntes jeg også den låter SHITT .

Men når du kjører den på nesten det laveste , og over en annen vreng . så låter den jo ultra-fett ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.