Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er så denne hucker?


Anbefalte innlegg

Da har jeg vel vært her på forumet lenge nok til å si noen ord om meg selv og hva jeg driver med.

Det opplagte første er jo gitarspilling... jeg har bare spilt i tre år, og ha mye å lære - men moro er det ihvertfall :) Til daglig koser jeg på min RG-350 EX, som er avbildet til høyre her.. ;) Annet utstyr er nevnt i dertil egnet tråd.

Av andre aktiviteter henger jeg mye på fjellet vinterstid, er det puddersnø å finne er jeg der... til helga skal jeg busse 20 timer for en dag i hemningsløs puddersnø. Ja, det er verdt det. Hvor sier jeg ikke, det kan det hende folk klarer å finne ut på andre måter ;)

Annet enn gitar får PCen litt for mye tid, men ikke mer enn at loddebolten holdes varm med jevne mellomrom. Elektronikk er en lidenskap som egentlig har vært mer dominerende enn musikk i perioder, men tror jeg har fått til en fin balanse nå når jeg spiller gitar - da kan man kombinere de to ;)

Jeg kommer fra en liten øy ved navn Vigra på Sunnmøre, et vakkert, men akk så kjedelig sted... Har etter det bodt i Trondheim i flere år, bor nå i Røyken, men flytter til Oslo i løpet av sommeren.

Åja, musikk ja... hører mye på tyngre metal, grindcore (Tenk Machine Head), et knippe gothting (Tenk Tristania), og nyere ting som Trivium og Bullet for my valentine. Mye Drop-tuning med andre ord... Og så må vi ikke glemme klassikerene, Metallica, Pantera og slikt.

Hører også på mye annet rart (akkurat nå snurrer det en plate kalt Pandoras box her, produkt fra Jim Steinman, om noen kjenner til ham). Pink Floyd er stort...

Ohwell, nok pjatt - tipper at postingene mine på forumet her vil avsløre mer og mer av mine meninger (og fordommer ;))etterhvert. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ingen fare, jeg tok nok feil. Mest fordi jeg ikke er så veldig glad i sjangerbegrepet i det hele tatt, det blir som oftest brukt til å sette ting i bås når man ikke er villig til å ta inn nye inntrykk ;)

Skjønt, det er greit å ta fram når man skal fortelle hva man hører på. Men, hva *er* egentlig musikk som Machine Head? Har aldri helt fått taket på det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.