Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ditt favoritt soundtrack?


jsbach

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Antar det blir litt i overkant feigt å nevne The Wall?

Ellers enig med forrige poster, samt at jeg har sans for 2001: A Space Odyssey, A Clockwork Orange, O Brother, Where Art Thou? og Pulp Fiction. Apocalypse Now er også bra, i tillegg til A Beautiful Mind, og alle de jeg glemte. Men, den absolutte favoritten er nok 2001: A Space Odyssey. Høyt, hardt og brutalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten slenge meg på og støtte at Izzat er utrolig fett.

Ellers er også soundtracket til The Matrix fett selv om det kanskje begynner å bli litt passé. Ellers kan også følgende filmer nevnes (sier ingenting om kvaliteten på filmene, kun soundtracket):

Bride of Chuckey

Strangeland (fantastisk soundtrack)

Beavis & Butthead do America

Spawn

Wayne's World

The Crow - City of Angels

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte en morsom historie som ikke alle vet angående sountracket til 2001, om noen er interessert, så si ifra.

Melder meg selvfølgelig som interessert! Er ikke grenser for hvor artig det er å høre ubrukelig trivia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danny Elfman har mye som både er vakkert og fengende. Edward Scissorhands, Charlie and the Chocolate Factory, The Nightmare Before Christmas og Corpse Bride er gode eksempler.

Også har vi Requiem for a Dream, Donnie Darko, Kill Bill, Ringenes Herre, Beauty and the Beast (+ annen Disney) og Pirates of the Caribbean som alle har fantastisk gode soundtrack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.