Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rep av Mesa Boogie 2:90


Anbefalte innlegg

Er det noen av dere her som er amp reperatører eller kjenner til noen som har kompetanse på Mesa Boogie?

Trenger å få fixa ampen min som fikk juling i posten, og de rep. jeg har vært i kontakt med syns den blir litt for avansert og anbefaler at jeg bruker en med peil på Mesa. Og gjerne har litt kort ventetid, brukte Guitar Workshop til å rep. av min forrige triaxis. Og det tok 8 mnd. De klarte faktisk å rote den bort :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om de du er kjent med har sett alt for mye på reparasjon før?

En serviceelektroniker som har sett et elektronrør før bør klare å fikse den saken der. Forutsatt at ikke skadene er for store og dyre å utbedre... I utgangspunktet så det ut som om skadene var begrenset til ene kontakten, og muligens en del ting rundt det, men det er nesten umulig å si uten å se det IRL og gjøre noen målinger. Det spørs hvor mye skader det er på kort og komponenter.

Men dersom skaden skyldes dårlig pakking er det selger du skal vende deg mot, det skal da være hans ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om de du er kjent med har sett alt for mye på reparasjon før?

En serviceelektroniker som har sett et elektronrør før bør klare å fikse den saken der. Forutsatt at ikke skadene er for store og dyre å utbedre... I utgangspunktet så det ut som om skadene var begrenset til ene kontakten, og muligens en del ting rundt det, men det er nesten umulig å si uten å se det IRL og gjøre noen målinger. Det spørs hvor mye skader det er på kort og komponenter.

Men dersom skaden skyldes dårlig pakking er det selger du skal vende deg mot, det skal da være hans ansvar.

Selger har gått med på å betale rep, så det der i orden. Må bare finne noen som kan reparere den.

Han som ser på den nå sier følgende: Såvidt han kan se så er det noen loddepunkter direkte i print som er gått av, den svidde pluggen fra bildet i den forrige tråden, og en motstand her og der som var gåen.

De to jeg har vært i kontakt med sier ikke at de ikke kan reparere den, men at siden de ikke kjenner utstyret så kan det ta mye lengre tid en det normalt ville gjort hos en som har jobbet med mesa boogie. Så de fryktet rett og slett at de ville måtte bruke flere timer en normalt, og da måtte ta mer betalt en nødvendig. Han snakket også noe om at de var litt avanserte i forhold til andre amper og derfor var en del vanskeligere å fixe en feks en Marshall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var den Triaxis'en din?

:P:P:P

Var partneren til Triaxisen, 2:90en som var feil på. Ikke Triaxis...

Men etter tech har loddet sammen gåene loddepunkter og en svidd kontakt, samt festet løse deler så ble det lyd, men alt for lav lyd. Kan se ut som utgangstrafoen er gått til faen. Men kan hende det er rørene som er gåene også. Men vet ikke sikkert før etter påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.