Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

OLP gitarer


HatMount

Anbefalte innlegg

Har sett litt på noen olp gitarer på nettet. Har ikke fått prøvd noen i butikken enda, men håper å få muligheten snart. Syns de ser meget fete ut, men hvordan er de i forhold til originalene? Noen som har erfaringer med disse gitarene? Kom gjerne med dem.

Prisen på OLP er jo meget behagelig i forhold til MusicMan, men det spørs om kvaliteten er deretter også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig mye for penga. kvaliteten er selvfølgelig ikke på nivå med musicman, men jeg tror aldri jeg har vært bort intrumenter som har gitt mer for penga.

edit; og du har jo muligheten til å oppgradere med mikker, stemmeskruer evt tremolo etter hvert, så har du faktisk et instrument som nærmer seg originalen til en brøkdel av prisen..

Endret av Phoncible
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olp er absolutt å anbefale, har en MM4 selv og synes den har en digg hals. Det e flotte greier altså. Har ikke peiling på om pick upene er dårlige i forhold til andre men de lyder absolutt digg. har spilt på Gibson sg'er og Esp horizon og blir ikke skuffet av min gitar etter det, så olp gitarene er ikke så dårlige altså.. :D

Endret av Quick89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillbarheten på gitaren var veldig lik music man. Lyden var ikke det. Blir sikkert bedre når du bytter mikker. Men husk at treverket også har mye å si for lyden. Men tror ikke du finner bedre gitarer som koster under 6k ny.

Mange gode skussmål her..... Har en strat og en tele, og tenkte muligens å supplere på med en rockegitar med humbuckere. PRS står øverst på ønskelista men koster da aldeles for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.