Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva vil skje med Kurt?


ernieball

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror Kurt har en bra sjanse til å klare å skape seg en karriære som proff musiker, men da må han kansje kvitte seg med idol greiene og heller finne på noe selv. Sette seg ned med gitaren, blyant og papir å produsere med bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Kommer sannsynligvis aldri til å skje. Dessuten så har han fått stempelet "Idol-Kurt" på seg nå. Satser på at det dør ut til neste Idol.

Personlig har jeg ikke sansen for fyren eller Idol-konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt kunne jo prøvd seg med en solo plate med gitar, eller med bandet... Men det er Idol-popen som selger, og jeg tror han vil drøye plateutslipp med bandet til etter Idol-hysteriet har lagt seg... Dessverre, eller kanskje ikke, vil han nok være stemplet som "Idol"-Kurt en god stund.

Det kan hende han får verdenslansering etter "World Idol", det spørs hvor mange som vil ha plata "I"... Vi får vente og se, håper selvfølgelig for Kurt sin skyld at det blir suksess i utlandet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han (usympatiske) briten som vant idol har jo allerede solgt en eller to millioner plater etter å ha vunnet idol i hjemlandet. Kurt har vunnet world idol, som selvfølgelig er mye gjevere, og har i tillegg en mye bedre stemme. Dersom de gjennomfører distribusjon og PR på rette måten, burde Kurt kunne selge mange flere plater. Han har allerede fått god PR, i og med at 1,4 mill. så showet i Norge alene.

En eventuell suksess avhenger imidlertid av at de smir mens jernet er varmt, noe som dessverre kan resultere i (nok) en hastverksplate.

Uansett, folk elsker tv-kjendiser, og kjøper sikkert plata uansett.

Dette er selvfølgelig bare synsing fra min side, men det får så være. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere gidder å bry dere om Kurt.

Er vel ikke bare fordi det er Kurt. Jeg syns i det hele tatt at fenomenet Idol er unektelig fascinerende. Kan lære en god del om mannen i gata ved å observere diverse slike fenomener, pluss at det gir grobunn for en hel masse synsing. Topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der sa du det Will Reyna. Han er norsk og det er alt som teller! hehe

Idol er litt splittet for min del. Det er bare litt for kommersielt. Det som plager meg mest. Ellers er det jo morsomt å se på. Se hvem som faktisk er bra til å synge og se hva folket liker og høre kommentarene til dommerne :D

Også gir det jo en unik sjanse til mannen på gata å vise at han/hun kan synge også.

Jeg gikk jo selvsagt ikke glipp av finalen da.

Men det er jo et morsomt konsept da.

Også var det vel noen som nevnte at Kurt ikke skriver låter selv? Er vel akkurat det han gjør, men på tv så må han jo synge en låt som folk har hørt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.