Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Instrumental


complex

Anbefalte innlegg

Oi !

Veldig Kult!! Veldig kule akkorder fra starten osv . Du skulle kanskje hatt litt komprimering ellerno sånt på godeste clean-gitaren på starten .

Sitter å hører på sangen akkurat nå ... Og selve riffet osv , blir litt kjedelig i lengden , men ikke akutt , for akkordene er veldig kule .

Jeg syntes derimot at vreng-gitaren og det som blir spilt der osv , ødelegger hele feelen på låta . Den er lissom bare i veien for stemninga . Om du skjønner:P ...

Anyway , jeg er veldig veldig imponert over det 1. minuttet ellerno sånt ... Kult jobba :D

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dette var kult. Men eg mener at vrengen faktisk er for STERK når den kommer inn. Hvis du hadde heller lagt den litt elnger bak, somtidig som du dobblet el gitaren som er clean, så hadde det blitt enda tøffere , i hvertfall i mitt hodet.

Skal bli moro å høre når du har fått lagt på litt ekstra instrumenter. Lydmessig høres det ut som om du har gjort jobben din, men jeg hører på høytaleren på en bærbar pc så jeg vet ikke helt :)

Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du må IALLEFALL dempe den vreng saken .

Jeg mener du må fjerne den , men det er jo bare meg . Tro det eller ei , jeg er fan av stemningsfylt clean :P hehe ..

Syntes den hopper inn å kutter stemningen akkurat like mye som væremeldingen med Vidar Theisen :P

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du må IALLEFALL dempe den vreng saken .  

Jeg mener du må fjerne den , men det er jo bare meg . Tro det eller ei , jeg er fan av stemningsfylt clean :P hehe ..

Syntes den hopper inn å kutter stemningen akkurat like mye som væremeldingen med Vidar Theisen :P  

Nilsefix

kommer nok ikke til å fjerne vrengen nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

demp den eller spill den inn på nytt eller ett eller annet da ..

Den dreper låta ...

No offense , men jeg tror at problemet ligger litt i at det høres veldig ut som at notene er veldig villkårlig plukket , og at du ikke helt vet hva du skal spille . Da får de en litt rar feel og tone om du skjønner ? de er ikke feil, men siden de ikke er helt gjennomtenkt , så får de en litt rar klang ...

Men , sure :P

Fortsatt gratulerer med det første minuttet anyway

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin låt, men som mange andre har også jeg en liten mening om vrengen.

Den er litt feil for låta syns jeg. Litt for nu-metal..for skarp. Hva med en litt mykere og varmere vreng? ellers så er selve soloen, om jeg kan kalle vrengdelen det, veldig typisk deg Complex. Jeg kjente igjen spillestilen din for å si det sånn..

Uansett, med litt arbeid tror jeg denne kan bli ganske bra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megt imponert... Syns vrengen var fin jeg, men jeg skal være enig i at cleangitaren kunne ha fadet litt ut før vrengen kommer inn. Blir lissom litt for pluttselig... sjønner?

Men hvordan har du tatt opp dette? Satt du en kabel fra forsterkeren direkte til lydkortet på pc`n eller? Ble like imponert over opptaket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.