Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

In Flames og Sepultura 12 Mars


_MASTER_

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ziggy Stardust: Vil nå si jeg har vært på meget mange konserter opp gjennom mine unge år. Nok til å kunne uttale meg med erfaring.

Du har nok rett i at jeg dro for å se In Flames og ikke Priest, og jeg har ikke sagt at Priest leverte dårlig, bare pirket på at generelt var det ikke så dårlig nivå på det som ble levert fra svenskene.

Endret av Pitty^_^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for ung til å dra dit. Hadde vært tøft dog, selvom jeg kun har Reroute to Remain og Come Clarity, så vil jeg påstå at dette er to veldig gode skiver.

Skal kjøpe Colony snart av en kar, The Jester Race og Clayman skal bestilles snart.

Så de når de var support for Priest, dyktige musikere, låtrepotoaret dems er jo upåklagelig! Samspillt låter det og.

Det er jo vanskelig og justere lyd etter slik musikk, siden de var oppvarmingsband så var det jo klart at lyden ble så som så. Grei lyd på konserten, intet mer. Men når slik musikk får knall lyd, ja da er det riktig morsomt å høre på det live!

Endret av HallvardGaardlos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt Sepultura live med Derreck Greene nok en gang(ikke på konserten, men liveopptak på nett), så er jeg glad jeg ikke var på Rockefeller i går. Derreck greene synger helt forjævlig live iallefall, har ikke hørt noe studioopptak siden Nation kom ut. At Sepultura i det hele tatt spiller gamle Max låter med Greene på vokal er et mysterium på annet vis enn for å beholde det de har igjen av fans.

Og når de i tillegg ikke har en gitarist nr.2, selv om Greene kjører enkle akorder enkelte ganger, og Igor heller ikke er med, skjønner jeg ikke hvorfor de engang spiller.

Sepultura uten Max er omtrent like uinterressant som gresshoppe nummer 392864 i en gresshoppesverm.

Hva In Flames angår på Priest konserten i fjor, så kan det godt hende de spilte bra og feilfritt, men så lenge låtmaterialet er så labert, lyden de hadde da var så skral, så fremsto det som kun bråk.

Vi får håpe på en reunion med Sepultura snart, så verden får tilbake et av de virkelig gode bandene som har vært. I mellomtiden får vi være fornøyde med at Soulfly har funnet takt og tone :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt Sepultura live med Derreck Greene nok en gang(ikke på konserten, men liveopptak på nett), så er jeg glad jeg ikke var på Rockefeller i går. Derreck greene synger helt forjævlig live iallefall, har ikke hørt noe studioopptak siden Nation kom ut. At Sepultura i det hele tatt spiller gamle Max låter med Greene på vokal er et mysterium på annet vis enn for å beholde det de har igjen av fans.

Og når de i tillegg ikke har en gitarist nr.2, selv om Greene kjører enkle akorder enkelte ganger, og Igor heller ikke er med, skjønner jeg ikke hvorfor de engang spiller.

Sepultura uten Max er omtrent like uinterressant som gresshoppe nummer 392864 i en gresshoppesverm.

Hva In Flames angår på Priest konserten i fjor, så kan det godt hende de spilte bra og feilfritt, men så lenge låtmaterialet er så labert, lyden de hadde da var så skral, så fremsto det som kun bråk.

Vi får håpe på en reunion med Sepultura snart, så verden får tilbake et av de virkelig gode bandene som har vært. I mellomtiden får vi være fornøyde med at Soulfly har funnet takt og tone :D

Du puddelrocker, som du sikkert ikke vet så har Sepultura denne touren for å promote deres nyeste album, Dante XXI. Skal dem bare droppe hele touren bare pga trommisen ikke vil spille? Dette er forresten ikke første gang Igor har droppet en tour.

Uansett så er Roy Mayorga en ufattelig bra erstatning.

Selv synes jeg at Derrick Green synger utrolig bra. Men det er jo opp til øret som hører.

Men han kunne godt spilt litt mer gitar.

Du mener at de ikke burde spille låter fra Roots og tilbake?!....Gratulerer din IQ = 0!

Selvfølgelig burde dem jo spille dem gamle låtene. Det var jo dem som fikk dem opp og ut fra Brazil! Andreas, Paul Jr. og Igor har jo alltid vært med på å lage låter, selv om Max har stått for de fleste tekstene.

En liten ting til....om det blir en reunion så blir det om 20 år! De tar en Sabbath. Max har selv sagt dette.

Begge er jo uansett fornøyde med det de har gående nå, så hvorfor gå tilbake til det gamle?

Kan du legge ut en link til innspillingen av Sepultura-konserten du hørte?

Gikk selv etter 2-3 sanger da In Flames spilte. Det ble for kjedelig.

Men det var morro å dytte korthåra In Flames-gutter veggimellom under Sepultura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.