Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

In Flames og Sepultura 12 Mars


_MASTER_

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært jævelig fett å være på den konserten, men er desverre for ung :(

Men til de som drar, In Flames er et jævelig bra liveband, forvent å hør en del eldre sanger og :)

du er for ung til å se dem, men vet likevel at de er bra live? :lol:

Håper du ikke mente det der seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det gjorde jeg. ihvertfall de to siste gangene in flames har spilt her til lands har det vært 18, og da ville du vel ikke ha sett dem..? mulig du har vært innom no festivaler, men tenkte vel ikke på det..

Så dem i fjor (?) i spektrum. Var dog kun en times show, men ble levert bra. + At jeg har dvden dems som inneholder 2 konserter + en del videobootlegs på pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det gjorde jeg. ihvertfall de to siste gangene in flames har spilt her til lands har det vært 18, og da ville du vel ikke ha sett dem..? mulig du har vært innom no festivaler, men tenkte vel ikke på det..

Så dem i fjor (?) i spektrum. Var dog kun en times show, men ble levert bra. + At jeg har dvden dems som inneholder 2 konserter + en del videobootlegs på pcen.

ahh, når du sier det ringer det en liten bjelle her. uansett kurrant liveband, temmelig rutinerte folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Flames suger no helt fenomenalt live..

Tja... har sett de så vidt en gang. Var ikke noe å skryte av, men heller ikke å forvente av et middelmådig metalband.

Sepultura uten Max er veldig uinteressant. Da får det heller bli Soulfly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Flames suger no helt fenomenalt live..

hehe.. In Flames spiller jo feilfritt live, og når du så vidt har sett dem er det jo ganske dumt å komme med sånne kommentarer?

Har den dvdn av In Flames jeg også og den sparker.. fy faen de spiller bra!

Endret av El Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.