Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode sjapper i London?


Rocco

Anbefalte innlegg

Noen som har kontroll på hvilke gitarsjapper man bør sjekke ut hvis man er i London?

Og som ikke ligger i Denmark Street?

Skal dit om to uker:)

Er ikke så mye som ikke er enten i Denmark street eller rett rundt hjørnet. Ligger vel et par til nedover Tottenham Court Road, men bortsett fra det tror jeg du må ut av London hvis det skal være no spes. Men tror du finner det meste i Denmark Street. No spes grunn til at du ikke vil til DS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er sugen på å ta tog i en halvtime så anbefales denne butikken på det varmeste : www.guitarvillage.co.uk som ligger i Farnham.

Var der selv sist jeg var i London og plukket med meg en gitar. Du finner ingen butikk med bedre service, og du får utrolig bra priser.

De var helt imponerte over at jeg orket og reise til London, og ta tog til den lille byen, og gå i et kvarter fra togstasjonen for og handle hos akkurat dem, så når jeg skulle kjøpe litt attåt utenom gitaren, så sa de jeg bare kunne ta det. Fikk en uslåelig pris på alt.

Nå ser jeg at han jeg handlet hos har sluttet hos dem, men sjekk ut siden hvis det er noe spesielt du ser etter, og send dem en mail om de kan holde den av til deg.

Ellers ligger det jo endel butikker i Denmark Street, og også en i kjelleren (svææær) til Virgin Megastore i Oxford Street. Denne er riktig nok litt for stor så du får ikke noe særlig "bargains". Ting koster det de koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene i Denmark Street/Soho varierer, men det er tross alt veldig mange butikker, så skal du ha rimelig kurante ting er det heftig konkurranse, bare du ikke hopper på det første og beste tilbudet du finner skal det gå greit. Det finnes enkelte – som Guitar Village – som tilbyr ting en del billigere, men det har mye med beliggenhet å gjøre, det er ikke billig å leie lokaler midt i London sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Denmark Street, men forestiller meg at prisene er stive, siden det er så velkjent.

Prisene er stive og servicen er dårlig ( du er jo tross alt i england), så som Thomas sier bare kjør på det du kan med dealing.

Min beste erfaring fra Denmark street var når jeg prøvde å få kjøpt en hel boks med plekter "Sorry no can do vi selger bare enkelthvis". Ja ja, ikke akkurat som i statene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.