Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemme studio


Anders

Anbefalte innlegg

både og. Det er beregnet til, som du sier, media film spill osv osv, men det egner seg nesten like bra til ren musikk så lenge du ikke trenger de mest kompliserte MIDI sakene. Men i seneste versjon så har de veldig bra MIDI støtte også. Bør testes, men ER kompliserrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVORFOR? Når du vet at den snart er helt borte? Ingen nye drivere blir laget til den. når du trenger hjelp så får du det ikke. hvem vet..kanskje det ikke går å kjøre programmet i neste windows versjon? idiotisk mener jeg, selv om programmet i seg selv er bra.

Har du virkelig prøvd Nuendo full ut? det tror jeg ikke. Har du virkleig testet funksjonene til Cubase. SKJØNNER du noen av de? Har du brult CoolEdit Pro? Eller Sonar? Eller ProTools? Eller hva med andre? Selv har jeg test MANGE av de...fullversjoner.

Og jeg har gjort det i mange år...både profesjonellt og på amatørnivå, så jeg føler jeg har mye å fare med, og en GRUNN til å si det jeg sier.

Men joda, Logic er et veldig bra program..KJEMPEBRA faktisk, men hverken bedre eller dårlige enn Cubase. Eller proTools. Eller Sonar.

Det er bare forskjellige måter å gjøre det på.

MEN...IGJEN..når programmet ikke lenger er støttet, selv ikke av produsenter Emagic, da mener jeg det er KO KO å satse på det

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med tHeMuTh|n. (Så godt som) alle programmene som har vært nevnt har alt en hjemmesnekrer trenger av funksjoner, det går egentlig mest på hva man venner seg til, og hvorfor skal man da venne seg til et program som ikke blir oppdatert?

(Forresten, genialt at du skriver hverken med hv. Lenge leve konservatismen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men , selvom det går ut av produksjon , så er det fortsatt det beste :P

Og at du ikke får hjelp er bare tull , for det er jo tross alt det samme programmet på mac , så lenge du kjenner noen som kan logic , så får du hjelp .

Jeg skjønner ikke helt mot-argumentene dine bare.

Jeg syntes ikke cubase , sonar er like bra som Logic , fordi jeg syntes det er mye mer rotete å vanskelig å holde styr på alt sammen,..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Synes motargumentene er veldig gode og klare jeg. Men det er nå meg da

Greit at du får hjelp når du fo.eks ikke finner en funksjon. Da er det sannsynligvis greit å sjekke med ens som har mac. Men hvis det er slik at det er en bug, eller driveren til ditt nye lydkort som ikke støttes, ja DA får du sannsynligvis ikke mye hjelp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg snakket ikke som hva som nødvendigvis er best, men kanskje det jeg har likt best når det kommer til brukervennlighet, oversikt og alt det der, og mener også at det har en viss relevans ettersom hans prosjekt ligner veldig på de tingene jeg har drevet med på gutterommet, av de helt enkle demo-tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig å krangle om hvilket program som er "best"? Ingen seriøse musikkprogram setter noen begrensinger for hva du klarer å lage, det er du selv som er begrensingen.

Det programmet du kan best, er det som fungerer best! Jeg vil lovprise både Cubase, Sonar, Logic og (selvsagt) CoolEdit, disse er alle programmer som har alt du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.