Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LES PAUL BASS!


Rufnek Oslo

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud omå kjøpe en Les Paul bass (signaturmodell) til en svæææært god pris.. Noen som har erfaring med en? Har bare spilt Fender Jazz fram til nå, men synes Les Paulen ser syyyykt kul ut, men aner ikke hvordan den er å spille på.. Hørt at de er ubalanserte og ikke behagelige.... Pluss at jeg spiller med fingrene, vet ikke hvordan det funker på en sånn....

Legger ved det bilde, det er uten tvil den feiteste bassen jeg har sett!!!!

http://www.geocities.com/xxlovely_havokxx/...olflamebass.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud omå kjøpe en Les Paul bass (signaturmodell) til en svæææært god pris.. Noen som har erfaring med en? Har bare spilt Fender Jazz fram til nå, men synes Les Paulen ser syyyykt kul ut, men aner ikke hvordan den er å spille på.. Hørt at de er ubalanserte og ikke behagelige.... Pluss at jeg spiller med fingrene, vet ikke hvordan det funker på en sånn....

Legger ved det bilde, det er uten tvil den feiteste bassen jeg har sett!!!!

http://www.geocities.com/xxlovely_havokxx/...olflamebass.jpg

Kan ikke hjelpe deg i grunn, men jævli feit bass ja.

Kan jo kjøpe den om du får den så billig, for evt å ha den stående bak på scenen som reservebass, kun pga at den ser så feit ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud omå kjøpe en Les Paul bass (signaturmodell) til en svæææært god pris.. Noen som har erfaring med en? Har bare spilt Fender Jazz fram til nå, men synes Les Paulen ser syyyykt kul ut, men aner ikke hvordan den er å spille på.. Hørt at de er ubalanserte og ikke behagelige.... Pluss at jeg spiller med fingrene, vet ikke hvordan det funker på en sånn....

Legger ved det bilde, det er uten tvil den feiteste bassen jeg har sett!!!!

http://www.geocities.com/xxlovely_havokxx/...olflamebass.jpg

Kan ikke hjelpe deg i grunn, men jævli feit bass ja.

Kan jo kjøpe den om du får den så billig, for evt å ha den stående bak på scenen som reservebass, kun pga at den ser så feit ut;)

hehe, jo jøss, har tenkt tanken, men fullprisen på denne er ca 10,000 NOK, s jævlig billig er fortsatt ikke billig. Men er litt skeptisk til hvor langt ned jeg får stemt den da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du stemme ned, så er det bare å kjøpe tykkere strenger (dog kan bli dårlig lyd på noen basser). Jeg vil annta det er en helt ok bass hvis den er soppas kostbar, men har desverre aldri spilt på lp bass før. Men har holdt på å kjøpe meg en Gibson LP-bass 5 strenger en gang i tiden, de er knalltøffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du stemme ned, så er det bare å kjøpe tykkere strenger (dog kan bli dårlig lyd på noen basser). Jeg vil annta det er en helt ok bass hvis den er soppas kostbar, men har desverre aldri spilt på lp bass før. Men har holdt på å kjøpe meg en Gibson LP-bass 5 strenger en gang i tiden, de er knalltøffe.

Aktive EMG mic'er, så lyden funker nok. Det jeg er redd for er hvorvidt halsen tåler de tykkere strengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du stemme ned, så er det bare å kjøpe tykkere strenger (dog kan bli dårlig lyd på noen basser). Jeg vil annta det er en helt ok bass hvis den er soppas kostbar, men har desverre aldri spilt på lp bass før. Men har holdt på å kjøpe meg en Gibson LP-bass 5 strenger en gang i tiden, de er knalltøffe.

Aktive EMG mic'er, så lyden funker nok. Det jeg er redd for er hvorvidt halsen tåler de tykkere strengene...

Hvis det er en bass du skal kjøpe så skulle vel ikke det være noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.