Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva drar du på gitar'n rundt leirbålet?


Takstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man kan godt leke dritgod gitarist (som jeg tror en god del her gjør, selvfølgelig med mange unntak!), og si at man aldri ville spilt noen sanger á la Postgirobygget, Trang Fødsel og Clapton, fordi det er for simpelt.. Men face it gutta, det er med sånne låter man drar damer.. Om du kan sweepe som en gud bryr dem ofte langt oppå ryggen, men om du kan hele Tears In Heaven, Idyll og To Be With You, da er du helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan godt leke dritgod gitarist (som jeg tror en god del her gjør, selvfølgelig med mange unntak!), og si at man aldri ville spilt noen sanger á la Postgirobygget, Trang Fødsel og Clapton, fordi det er for simpelt.. Men face it gutta, det er med sånne låter man drar damer.. Om du kan sweepe som en gud bryr dem ofte langt oppå ryggen, men om du kan hele Tears In Heaven, Idyll og To Be With You, da er du helt..

De sangene der er jo skikkelig fine da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja... synes jazz-arrangementet i 'Drømmedame' er litt fett, jeg.

Veldig enig, liker trang fødsel best av "de" gruppene

Jeg vil gjerne legge til at jeg har tilbragt sommeren i en bil der den eneste 'lyttbare' CD'en var et Trang Fødsel-album. Jeg ble påminnet om hvor sinnsvakt bra de egentlig er. Disse gutta er DREVNE på catchy, jazzete låtskrivning! Helsikes bra harmonier!

/rant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.