Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva drar du på gitar'n rundt leirbålet?


Takstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ziggy Stardust

Om noen nevner postgirobygget skal jeg personlig gi de baken dems et møte med foten min!

Jeg drar aldri noe rundt leirbålet pga jeg kan ikke synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen nevner postgirobygget skal jeg personlig gi de baken dems et møte med foten min!

Jeg syns mye av sjarmen med gitarspilling forsvinner hvis man blir sittende alene og synge. Så hvorfor ikke dra en låt med litt allsangpotensiale? Og nettopp der troner Postgirobygget frem som et av banda der de aller fleste kan noen strofer. Så får vi heller se om foten din rekker å treffe baken min før knyttneven min treffer kjaken din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen nevner postgirobygget skal jeg personlig gi de baken dems et møte med foten min!

Hvorfor det? Fordi du har så jævlig peiling på musikk at du kan banke alle som ikke deler din oppfatning?

Å jo, det stemmer--vi spilte visst 'En Solskinnsdag' av Postgirobygget også. Du er herved invitert til Oslo for å komme og tuppe meg bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er en kar som lurer på en bra sang å spille på stranda. Han fikk ikke noe svar, derfor svarer jeg her siden ''stranda'' og et ''leirbål i skauen'' er omtrent samme greie.

''Till Mitt Eget Blue Hawaii'' - Vikingarna.

Den slår aldri feil på stranda, men ikke prøv den rundt leirbålet i skauen! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Lillos sa en gang at Postgirobygget og Trang Fødsel var skikkelig dårlig. Jeg er enig.

Pussig. Det musikalske nivået i Trang Fødsel ligger langt over både De Lillos og Postgirobygget...

det musikalske nivået i adagio ligger godt over sepultura, men det er forstsatt like dårlig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Lillos sa en gang at Postgirobygget og Trang Fødsel var skikkelig dårlig. Jeg er enig.

Pussig. Det musikalske nivået i Trang Fødsel ligger langt over både De Lillos og Postgirobygget...

det musikalske nivået i adagio ligger godt over sepultura, men det er forstsatt like dårlig.. :P

Touché! :lol:

Nåja... synes jazz-arrangementet i 'Drømmedame' er litt fett, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Lillos sa en gang at Postgirobygget og Trang Fødsel var skikkelig dårlig. Jeg er enig.

Pussig. Det musikalske nivået i Trang Fødsel ligger langt over både De Lillos og Postgirobygget...

Nei.

Om de er flinkere på sine respektive instrumenter, det vet jeg ikke noe om, men det er i såfall helt uvesentlig. Jeg mener De Lillos på flere plan kan bli kalt den norske versjonen av The Beatles.

Med dette mener jeg spennende og nyskapende låter, med særpreg. Og ikke minst variasjon.

Trang Fødsel høres ut som alt annet av norsk "fotball, biler og øl" poprock. Kjedelig, uten et snev av vittighet (som ikke er synonymt med humor, forøvrig).

Dette er som sagt mine meninger.

Burde jeg kanskje slutte posten min med "..."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.