Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Favoritt artist og sang gjennom tidene?


tisi1

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er en umulig tråd å svare på. Så altfor mye bra. Og man liker mye forskjellig i forskjellige faser i livet, og når man er i forskjellig hunør. SÅ jeg kan ikke påstå at jeg har noen absolutt favoritt, hverken den ene eller andre veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke plukke ut en enkelt sang, har prøvd noen ganger på forumet å plukke ut 5-10, men kommer alltid på hauger som jeg har glemt etterpå, det finnes alt for mye bra. Plukke ut favoritter fra enkeltalbum kan jeg klare, til en viss grad også artister, men ikke noe særlig mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt artist gjennom tidene er utvilsomt Billie Joe Armstrong i Green Day! Favorittsang klarer jeg ikke å svare på, men noe av Green Day er det nok! "Basket Case" ble gitt ut på single i 94, det var kanskje den som fikk meg til å høre på Green Day... "Basket Case" er også den største hiten Green Day noen gang har hatt. Jeg svarer "Basket Case" hvis jeg må, men lar det helst stå ubesvart! :) Det er så sinnsykt mye å velge mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For interesserte skrev jo jeg et lite oppslagsverk om alle mine yndlingslåter på "Favorittlåter"-temaet på side 2...

Akkurat nå digger jeg Julia Dream av PF og Easy Like Sunday Morning av Faith No More mest... og Dark Star av Grateful Dead da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og Dark Star av Grateful Dead da.

Dark Star ja! Dark Star må vel være et av Jerry Garcias høydepunkter som gitarist, men ikke bare han som gjør den sangen knall... Det lille repetitive orgelriffet og den geniale perkusjonen. Et stort øyeblikk med THe Grateful Dead. Bare å lene seg tilbake og høre på gitarløpene i tjue minutter! Vakre jazzy gitarløp hele veien... :D

*sette på Dark Star*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.