Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kombinert Tuner Og Metronom


Pappa

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle forbedre timinga mi litt og lære meg soloer og slikt skikkelig istedenfor å bare surre rundt og gi opp, og tenkte i samma slengen at jeg kunne skaffe meg en lommetuner, siden jeg nå stemmer med gitar->kabel->pc og det er litt (veldig) upraktisk (ut & inn med kabel, kan ikke akkurat bære med på øving++). Lurte da på om det var noen som kan anbefale en kombinert tuner og metronom? Jeg har kikka på Boss TU-80 og Korg TM40. Jeg heller litt mer mot Korg'en, da den ser ut til å la litt flere funksjoner, men så at den bare klarte opp til 208 bpm :blink: Men kan jeg da om jeg f. eks vil ha 220bpm sette den på 110bpm og åttendelsslag? (Vanligvis brukes vel firedelsslag?)

Forresten fant jeg kun en som hadde Korg TM40 her til lands, og ingen med Boss TU-80. Men det er vel såpass nye produkter at jeg må vente en stund før de kommer inn.. Kom gjerne med forslag til andre produkter, men helst ikke rack, da jeg vil ha noe som er lett å frakte med seg.

Takker for evt. råd og tips, gutta :)

Endret av jcberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.