Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vet noen hva denne sangen heter og hvem d er som synger den?


tisi1

Anbefalte innlegg

For en stund siden gikk det en reklame på TV for Norgesbank 1, tror jeg det var, der hvor det var tre gutter som løp ned til et vann og badet og etterpå satt de på bryggekanten og tørket seg. kan dessverre ikke skrive ned noe av teksten nettopp fordi jeg ikke husker sangen i det hele tatt. ikke annet enn at jeg likte den veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden gikk det en reklame på TV for Norgesbank 1, tror jeg det var, der hvor det var tre gutter som løp ned til et vann og badet og etterpå satt de på bryggekanten og tørket seg. kan dessverre ikke skrive ned noe av teksten nettopp fordi jeg ikke husker sangen i det hele tatt. ikke annet enn at jeg likte den veldig godt...

Du kan jo sende mail til Norgesbank 1 og spørre, kanskje de vet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. men når vi er inne på det:

Hva heter låta som ble spilt i Dagbladet-reklamen som gikk for lenge siden, der en dame heller spaghetti over mannen sin?

Jeg MÅ vite dette!

Husker du teksten, eller utdrag fra den skal jeg ordne det for deg:)

Start to think of the future... aaaaaaah... Noe sånt.

Melodien er veldig lett å kjenne igjen, men jeg husker ikke noe mer av teksten enn det der.

Kanskje han sier "you see" et sted. Er ikke sikker, men det hadde vært konge om du fant den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.