Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Da Blir Det Ny Amp På Han Far!


Lefsa

Anbefalte innlegg

Har just bestilt meg ny amp :D Endte på en Matamp King Street 2x12" 15 watt combo. Dette er en marshall/orange klone med 2xel34, produsert av den legendariske Matamp-fabrikken som på tidlig 70-tall stod bak de heftige Orange ampene! Ampen skal være ferdig i løpet av to uker :D:D:D

Må også benytte denne muligheten til å nevne for folket at jeg har en superstrøken Cornford Harlequin som nå desverre blir overflødig, og er åpen for bud :)

Vet at Matamp har blitt diskutert en gang tidligere på forumet, og det har vært rykter om at tre45 har planer om å ta inn noen av disse. Jeg fikk dette bekreftet da jeg ringte de her om dagen. Lurer på hvordan prisene vil bli! Uansett; et heftig merke som er verdt å sjekke ut B)

www.matamp.co.uk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har just bestilt meg ny amp :D Endte på en Matamp King Street 2x12" 15 watt combo. Dette er en marshall/orange klone med 2xel34, produsert av den legendariske Matamp-fabrikken som på tidlig 70-tall stod bak de heftige Orange ampene! Ampen skal være ferdig i løpet av to uker :D:D:D

Må også benytte denne muligheten til å nevne for folket at jeg har en superstrøken Cornford Harlequin som nå desverre blir overflødig, og er åpen for bud :)

Vet at Matamp har blitt diskutert en gang tidligere på forumet, og det har vært rykter om at tre45 har planer om å ta inn noen av disse. Jeg fikk dette bekreftet da jeg ringte de her om dagen. Lurer på hvordan prisene vil bli! Uansett; et heftig merke som er verdt å sjekke ut B)

www.matamp.co.uk

Oioioi! Akutelt for meg! Forventer bilder i øst og vest og god beskrivelse av lyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHO!! :D:D

Det må være en kremamp! Har du prøvd noen av disse ampene? Eller kjøper du "usett"?

kjøper "usett"...har spilt masse på både gamelt og nyt orange fra før, pluss noe marshall. Dette skal jo være det ultimate. Er ikke så lett å få testet disse heller, da blir det en tur over liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.