Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg har bestilt forsterker ....


Deryck

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en Crate GFX 30. Grunnen var at Sound1.no hadde et bra tilbud, Crate GFX 30 var satt ned fra kr. 4900,- til kr. 2000,- ... Det er bra tilbud, og den "så" bra ut. Er det noen som bruker Crate forsterkere her? Er det bra nybegynner forsterker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er uvanlig eller ikke vet jeg ikke. Men vet ihvertfall at det er anbefalt med min. 10" for å unngå "kompakt" lyd eller no. Husker ikke... Men du må fortelle oss hvordan den lyder når du mottar den! :D

Selv kjører jeg en Tech21 Trademark 10. Liten 8" 10w. Men lyden tilsier noe heeelt annet. Helt vilt! lol. Men så forventer du også litt når man betaler 3600,- for en 15 watts forsterker (høyttaleren er 10w... eller var det omvendt?.. lol)

Uansett, godt nytt år! :P Litt seint ute.. men men...

Og lykke til med ny forsterker! :mrgreen:

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem kompakt.. lol.. brukte nok feil ord.. Var en diger amerikaner som babla det til meg på veldig kjapp downtown NY dialekt.. lol... Så husker nok ikke helt... :)

Joachim

Integrunn: du har forresten SP B1 og nesten samme gitar! lol... Hvilket lydkort bruker du på pc'n? Skal nemlig kjøpe B1 med lydkort snart selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er uvanlig eller ikke vet jeg ikke. Men vet ihvertfall at det er anbefalt med min. 10" for å unngå "kompakt" lyd eller no. Husker ikke... Men du må fortelle oss hvordan den lyder når du mottar den! :D

Selv kjører jeg en Tech21 Trademark 10. Liten 8" 10w. Men lyden tilsier noe heeelt annet. Helt vilt! lol. Men så forventer du også litt når man betaler 3600,- for en 15 watts forsterker (høyttaleren er 10w... eller var det omvendt?.. lol)

Uansett, godt nytt år! :P Litt seint ute.. men men...

Og lykke til med ny forsterker!  :mrgreen:  

Joachim

Er ikke 3600 spenn litt i meste laget for en 10w? 8" element er nok, men det blir litt mye diskant lyd... Bedre lyd av større element tror jeg.

Jau, skal si ifra hvordan den låter når jeg får den.... Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.