Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rage Against The Machine Vs Audioslave


Maister Sid

Anbefalte innlegg

Har ikke mye til overs for Soundgarden, og heller ikke Audioslave.

Selv om de to bandene (Da ratm og audioslave) lager forskjellig musikk så mangler Audioslave den energien som Ratm hadde. Zach hadde mye å si, og det politiske budskapet ga bandet akkurat denne energien. Det blir litt som kunstnere under sensur, som f.eks forfatterene under andre verdenskrig, som ofte yter sitt beste under slike omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det politiske budskapet ga bandet akkurat denne energien.

vet dette er individuelt, men jeg hater det faktum at de var så opptatt av politikk og sånn, syns det virker som et dårlig forsøk på å være "bad boy" å rope "no more lies" til staten (regner med at det er staten den er rettet til), personlig liker jeg audioslave mye mer.

men det er smak og behag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Rage veldig før, er gått veldig lei av sounden. Kule låter, blir litt mye. Men det er mye kulere enn audioslave syns jeg. Blir litt harry i lengden å lage politisk musikk, funker på debut-plata men etterhvert føler du at d har hørt d før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre totalt forskjellige band... For min del:

1: Rage Against The Machine! Zach De la Rocha er sjeldent lidenskapelig og det teller for min del ganske mye.

2: Audioslave. Egentlig er denne lista lang, og det er veldig mange band mellom RATM og audioslave, men jeg liker de fremdeles. Bare litt for lite fres for meg.

3: Soundgarden. Greit nok, men et av de slappeste banda innen Grunge. Men for all del... Black Hole Sun er ei gromlåt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zach hadde mye å si, og det politiske budskapet ga bandet akkurat denne energien.

Igrunn derfor jeg ikke liker RATM. Aldri likt "politisk musikk" og Zakk var altfor masete for min del. Har derimot fått litt kaldere begeistring for Audioslave etter at det gikk opp for meg hvor mange riff de har kopiert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.