Web Analytics
Gå til innhold
complex

Angels & Airwaves

Anbefalte innlegg

sei ka dokk vil. .eg syns det va jevli fett

Ca. like fett som syfilis, og minst like sjarmerende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var veldig likt som en sang som Blink 182 hadde.. Always eller noe sånt. Var faktisk begeistret for Blink en stund, men etter at de lagde always å den smørja der var det liksom rett i dass for min del (var vel rett før de ble splittet :huh: .. Tror jeg..) Jaja. Ser du hvor mye peiling på punk jeg har da...

Men alikavel, dette var IKKE bra..! Sorry dude B)

Endret av Janice

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes ikke the adventure er så værst. Tom deLonge synger jo betydelig bedre i A&A enn noen andre steder. Det minner veldig om u2. Ikke helt min greie dette, men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ziggy Stardust

Fysøren, det er sinsykt lenge siden jeg hørt no så rævva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, men dette var ikke bra. Syntes ikke dette var bra i det hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, vet denne tråden er gammel, men må backe deg opp :D de sangene er utrolig bra, det samme med resten av sangene til Angels And Airwaves :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker Blink-182, men A&A blir for mye pop etter min smak.. Hør her for eksempel, Tom høres ut som en tenåring, men han er snart 40.. :P

Det nye albumet til Blink er forsåvidt også altfor A&A-inspirert.. Blink for meg er Dude Ranch og Enema of the State.

Endret av Alfi27

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker Blink-182, men A&A blir for mye pop etter min smak.. Hør her for eksempel, Tom høres ut som en tenåring, men han er snart 40.. :P

Det nye albumet til Blink er forsåvidt også altfor A&A-inspirert.. Blink for meg er Dude Ranch og Enema of the State.

Ja skjønner hva du mener, det nye albumet til Blink er Veldig annerledes enn de eldre albumene.

AVA er jo jo litt mer mer pop, men er jo ganske egen og litt sær musikk, så det er jo litt at man enten liker det eller ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.