Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

i gitarbutikken


Filip

Anbefalte innlegg

... og glem ikke å prøv gitaren med reim også. Gitaren kan være helt annerledes å spille på når den henger på deg (gibson firebird!!).

Lydmessig så må du ikke prøve den på den feiteste forsterkeren, da bli man lett lurt. Prøv litt forskjellige forsterkere. Prøv uten forsterker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammenjammen, hva er poenget da lissom, du finner jo en feit 30w amp, og den heter AC30, og koster spenn. Og, lyden kommer jo ikke av styrken, men av preampen og powerampen, samt kabinettet, og da samspillet mellom disse, så, ikke ta utgangpunkt i en styrke lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammenjammen, hva er poenget da lissom, du finner jo en feit 30w amp, og den heter AC30, og koster spenn. Og, lyden kommer jo ikke av styrken, men av preampen og powerampen, samt kabinettet, og da samspillet mellom disse, så, ikke ta utgangpunkt i en styrke lissom...

Du skjønner det visst ikke du? Eller kanskje jeg ikke beskrev det godt nok. Jeg bruker min egen gitar forsterker, fordi jeg kjenner den best. Da kan jeg sammenligne med lyden fra min egen Alf litt lettere. Du kan sikkert 956,231 ganger mer om lyd enn meg, men det er altså slik jeg gjør det, og der kjenner jeg lyden.....eller no sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.