Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

World Idol.


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jadda emperoar...

Syns world idol var ganske bra. Og såvidt jeg vet så er vel han amerikanske dommeren EGENTLIG britisk? Starta det først i england og så tok det med til usa?

Mulig jeg tar feil. Men uansett så syns jeg ikke han er patetisk som noen vil ha fram. Han er bare veldig kresen(dvs at man vet eksakt hva man vil ha) Jeg likte han ihvertfall. Og han polakken. Hva var gærnt med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han amerikanske dommeren er brite ja. Han satt i dommerpanelet når Idol gikk i England, og har hørt at han satt i juryen i et annet lands Idol og. Husker ikke hvilket, og er ikke sikker på om det stemmer heller. Regner med at han var dommer i USA i tillegg. Og nå i World Idol...

Skikkelig hired gun, med andre ord.

Det var britene som startet Idol ja, så spredde det seg videre til rundt 20 land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dommeren dere snakker om satt både i den britiske og amerikanske finalen. OG det er han, samen med en til, som sitter på eierskapet av idol. Hele konseptet eies av de

SÅ det er jo selvsagt en annen grunn til at han oppfører seg som han gjør...han vet at det selgr, og når det selger så tjener han penger :)

Smart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.