Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

World Idol.


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

World idol er hvertfall bedre enn Miss world.. gud så patetisk :-)

Ja, for ikke å snakke om Miss Teen USA...

Synes personlig at den amerikanske dommeren i World Idol er patetisk. Virker som om han er nødt til å hetse noen, samme f. Skulle han til alt overmål være fornøyd med en deltaker, går han heller til personangrep på en av de andre dommerne. Håpløs fyr!

Og så var det han som sang Light My Fire da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kurt sang veldig bra, og låtvalget var også noe av det beste i går. Den polske jenta oppførte seg som en fjortis, for å si det mildt, og det var ikke noe problem å se at hun bare er 16 år... Hadde jeg vært med, så hadde jeg kjeftet tilbake på den amerikanske dommeren, som uansett hva han sier, MÅ ha med noe negativt. Han har sikkert opplevd noe urettferdig i sitt eget liv, og dette er hans måte å ta hevn på! Den første, Alexander fra Tyskland, gjorde det ikke spesielt bra. Det var helt feil låt iallfall. Kelly Clarkson fra USA var min favoritt til å vinne, men etter å ha sett det, og hørt de forskjellige låtene, så er Kurt min favoritt!

Synes dommerne kunne spart seg for kommentarene om utseende hans. Spesielt han amerikanske, som også var med i den britiske Idol-konkurransen, hadde ikke trengt å si: "Vi i Idol har gitt mange stygge folk muligheten til å bli superstjerner". Jeg hadde ikke tatt det ille opp, men det var 100% unødvendig! Kurt ser vel helt normal ut, bortsett fra fortennene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg si meg litt enig med dommerene. Det er et program som skal gjøre mennesdker til "Idoler", da synes jeg det var litt drøyt å dra på med en ikke fullt så bra verson av Lithium. Det er ikke det man begynner å synge blant "pop folka". Uannsett synes jeg Kurt sang best. Som en dommer sa, så er det han som kontrolerte stemmen sin best, av alle som var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten synes jeg han fra Belgia var kul, han osm sang Nirvana!

Tøft gjort av han å stille opp på den måten i Idol... Og at dommerne og publikum liker det, er veldig kult!

helt enig sinnsykt tøff....og at han satte seg opp mot noen av dommerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det derimot var bra! Han sa ifra til [sensurert] dommerne. Det var toppen 3 stykker der som fortjente å ha stilling som dommer.

Jan Fredrik Karlsen gjorde en grei jobb... Simon Cowell fra USA var like patetisk som vanlig! Det eneste tyskeren gjorde bra, var og si at dommerne konkurrerte om hvem som var "kulest".... Spesielt polakken og amerikaneren var idioter. Resten av dommerne var OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eg ikke hørt om idol før,hadde eg trodd at world idol var en komedie.Okei,polaken var en idiot...men du kan ikke ta han seriøst...var faktisk sånn at eg begynte å le.Mer amatørmesig TV-produksjon tror eg at eg ikke har sett før.Kurt gjorde det ikke dårlig...dommerene sa at det var om ikke den,så blant de beste stemme de hadde hørt den kvelden.

Men den australske dommeren (tror eg) hadde et godt poeng,da han sa at det ikke bare er en sang konkuranse men også en visuel konkuranse,noen som er sant og forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.