Web Analytics
Jump to content

Hvem Syns Ziggy Er En Satan?!

Mr.Shred
 Share

Recommended Posts

Greit. Du vil ha boikott? Dt blir ganske mange som skal boikottes hvis vi skal begynne å boikotte på denne måten.. Greit, kanskje Mr.shred gikk litt langt med å kalle deg en satan Ziggy, men alle har lov til å reagere på den måten de reagerer på.. Jeg personelig har ingen formening, men en ting er sikkert, SONATA ARTICA SUGE IKKJE :angry::angry::angry: !!!!!!!!!!!!! Ta det med deg neste gang du messer med oss!!!

Edited by Janice

Til en annen gang kan det være greit å bruke forumets rapporteringsfunksjon, enten man reagerer på unødvendige tråder eller personangrep (i dette tilfeller er det snakk om begge deler).

Det ligger imidlertid et poeng i DackAs innlegg, selv om jeg ikke er enig i formen det blir gitt. Om man skal starte en ny tråd bør det være for å presentere noe nytt eller komme med spørsmål en faktisk kan diskutere – det kan vanskelig bli noe særlig diskusjon ut av dette. Til de temaene som ikke trenger en egen tråd, men som man likevel ønsker å skrive om, har vi en tråd under generelt, «Dagens småprat».

Advarsler for personangrep utdeles herved flittig, ikke la slikt gjenta seg.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Nei, men ville personlig sett mot det merkene som har noen flere år i gamet. Ser nå at du har fått et bra tips under (eller over ettersom).
    • Jøss! Ja, dette ser snasent ut. Den custom-funksjonen har alt jeg ønsker meg. Billig var det òg. Tror jaggu jeg skal legge inn en bestilling her. Tusen takk for tips!
    • Jeg har testet litt GFS og synes det er egentlig ganske ok, men med tanke på dyr frakt og moms, blir det ikke så billig lengre likevel. (Husker enda med glede da dollaren var nede i 5kr  )  har du tid å vente litt, vil jeg sterkt anbefale Bootstrap pickups. Har ikke testet Stratmikkene derfra men er superhappy med tele- og jazzmasterpickups.  https://bootstrappickups.com/products/custom-single-coil-for-strat-by-custom-featherbottoms-custom-sound-machines  
    • Så du har dårlig erfaring? Seymour Duncan har ingen Stratocaster-pickuper som er bare litt overspunnet, tror jeg. Nærmest kommer SSL-1, men jeg skulle gjerne hatt noe som var et halvt hakk hottere enn det.
    • Ville heller sjekket finn.no for Seymour Duncan osv
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.