Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sonata Artica!


Mr.Shred

Anbefalte innlegg

Greit..! Skal vi heller diskutere Emnet..? Sonata Artica??

Litt vanskelig å diskutere når alle de som ikke liker Sonata Artica får klar beskjed om at de tar feil. Kanskje det passer bedre med en "Kom så hyller vi Sonata Artica!"-tråd?

Personlig har jeg ikke sansen for bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Dette er jo helt latterlig.

Jeg svarte på hva jeg syns om bandet på en enkel og kanskje ikke fullt så saklig måte iom trådstarter

ikke bidro med noenting. Om du først skal lage en tråd, kan kanskje du starte diskusjonen, ikke bare skrive

diskuter. For så å bli sinna når jeg ytrer min mening, og starte en tråd der du syns jeg er en satan.

Mitt neste trekk her burde vel være å tegne en karikaturtenging av Sonata Artica.

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt latterlig.

Jeg svarte på hva jeg syns om bandet på en enkel og kanskje ikke fullt så saklig måte iom trådstarter

ikke bidro med noenting. Om du først skal lage en tråd, kan kanskje du starte diskusjonen, ikke bare skrive

diskuter. Og bli sinna når jeg ytrer min mening.

Mitt neste trekk her vil vel være å tegne en karikaturtenging av Sonata Artica.

Pass på å få med en ødelagt note (à la de i Donald) på hodet dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt latterlig.

Jeg svarte på hva jeg syns om bandet på en enkel og kanskje ikke fullt så saklig måte iom trådstarter

ikke bidro med noenting. Om du først skal lage en tråd, kan kanskje du starte diskusjonen, ikke bare skrive

diskuter. For så å bli sinna når jeg ytrer min mening, og starte en tråd der du syns jeg er en satan.

Mitt neste trekk her burde vel være å tegne en karikaturtenging av Sonata Artica.

Det var faktisk morsomt :D

Men det er sant at dette er hva andre mener om Sonata Artica å ikke bare hva jeg og Mr.Shred syns

Beklager.. Håper dette holder i massevis og jeg og skal gå under jorda for en liten stund så dere andre kan diskutere uten å bli forstyrret av meg...

Endret av Janice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.