Web Analytics
Jump to content

Sonata Artica!

Mr.Shred
 Share

Recommended Posts

Greit..! Skal vi heller diskutere Emnet..? Sonata Artica??

Litt vanskelig å diskutere når alle de som ikke liker Sonata Artica får klar beskjed om at de tar feil. Kanskje det passer bedre med en "Kom så hyller vi Sonata Artica!"-tråd?

Personlig har jeg ikke sansen for bandet.

Greit..! Skal vi heller diskutere Emnet..? Sonata Artica??

er det ikke det dere gjør?

Ziggy sa sin mening og det du og Mr.Shred gjør er å rakke ned på han. Utrolig barnslig gjort. Vær så snill å oppfør dere.

Guest Ziggy Stardust

Dette er jo helt latterlig.

Jeg svarte på hva jeg syns om bandet på en enkel og kanskje ikke fullt så saklig måte iom trådstarter

ikke bidro med noenting. Om du først skal lage en tråd, kan kanskje du starte diskusjonen, ikke bare skrive

diskuter. For så å bli sinna når jeg ytrer min mening, og starte en tråd der du syns jeg er en satan.

Mitt neste trekk her burde vel være å tegne en karikaturtenging av Sonata Artica.

Edited by Ziggy Stardust

Jeg svarte på hva jeg syns om bandet på en enkel og kanskje ikke fullt så saklig måte iom trådstarter

ikke bidro med noenting. Om du først skal lage en tråd, kan kanskje du starte diskusjonen, ikke bare skrive

diskuter. Og bli sinna når jeg ytrer min mening.

Mitt neste trekk her vil vel være å tegne en karikaturtenging av Sonata Artica.

Pass på å få med en ødelagt note (à la de i Donald) på hodet dems.

diskuter. For så å bli sinna når jeg ytrer min mening, og starte en tråd der du syns jeg er en satan.

Mitt neste trekk her burde vel være å tegne en karikaturtenging av Sonata Artica.

Det var faktisk morsomt :D

Men det er sant at dette er hva andre mener om Sonata Artica å ikke bare hva jeg og Mr.Shred syns

Beklager.. Håper dette holder i massevis og jeg og skal gå under jorda for en liten stund så dere andre kan diskutere uten å bli forstyrret av meg...

Edited by Janice