Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Gitar!


Mr.Shred

Anbefalte innlegg

*Ballene* mine rister når jeg spiller på en god, gammel Gibson SG Reissue. Noe av det beste som finnes..

Men seff er det spess gitarer til spess musikk.. (har lagt til min mening om hvilke merker som passer til hvilken musikksjanger)

Ibanez - Sologitar\Powermetal (syns nå jeg :huh: )

Gibson LP - mer allaround gitar syns nå jeg :P

Gibson SG - Dette er klassikeren som aldri går av moten, passer til så og si alt

Fender Strat - også en god allaround gitar, men passer best til blues.(Syns nå jeg :huh: )

Paul Reed Smith - En GOD punkgitar, men ble ikke skapt for det formål.. Helst laange og deilige ballader

ESP - (Tok jeg bare med pga Metallica) Det er (etter min mening) noe av det beste en gitarist kan ha hvis han\hun spiller black\death metal..

B.C. Rich - Noe av den samme oppfatning som ESP... :P

Jackson King V - Noe av det beste syns jeg. En god sologitar. (Randy Rhoads!!!)

Hehe. Min liste. Kom med komentarer så kan jeg fikse litt her og der.(Men husk: Det er bare min mening :P )

Du finner vel ikke så VELDIG gamle reissuer av sg-er vel?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Herregud det er mange barnslige folk her på forumet. Skaff dere heller litt erfaring så dere har noe å komme med, enn å sitte å disse folk som ikke vet alt mulig. En som ikke vet hva punk er må da få skrive at PRS er en punkgitar uten å bli hudflettet. Jeg ville sagt at PRS er en nu-metal gitar, selv om jeg ikke har veldig mye peiling på nu-metal, annet enn at jeg vet hva som betraktes som det.

I denne tråden passer det seg vel best å skrive et svar til trådstarter om hvilken gitar hvert enkelt medlem som svarer synes er best.

Så til trådstarter vil jeg si Jackson Ke2. Beste gitaren jeg har prøvd iallefall.

Eller er jo Gibson Les Paul en grei gitar.

Jackson Y2KV også for den saks skyld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.